Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: KYMCO 700 My Road

02 pro 2013, 20:02

:shock:
5 rychlostí ??
Nerozumím.
Já myslím že to má normální variaátor , a zde citace z článku http://www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/kymco/kymco-myroad-700i-abs-19910.html?kid=18220 na Motorkářích :
" .... převod výsledné síly na zadní kolo zajišťuje bezestupňový variátor."

A takhle vypadá :
http://www.youtube.com/watch?v=wwdGZcTxZgY
http://www.youtube.com/watch?v=xIJE7pR9lMk

Obrázek

Re: KYMCO 700 My Road

02 pro 2013, 20:32

Jen aby nedošlo k omylu. To co rozebírají v 99% na odkazu 2 a 3, je spojka. Sundaný variátor je tam vidět na jen velmi krátkou chvilku (3:43 minuta ) a pak u konce videa ( cca 8 minuta ) z posledního odkazu a nejsou tam skoro vidět válečky. Opravdu jen na moment a to u té 3:43 minuty. Jen aby nepochopil špatně co je variátor a co spojka 8)

Re: KYMCO 700 My Road

02 pro 2013, 21:31

No tak samozřejmě ... jen to bylo jediný video kde je aspoň vidět bezestupňová převodovka z MyRoadu - tedy řemen běhající mezi dvěma řemenicema .

Re: KYMCO 700 My Road

02 pro 2013, 21:36

Jasný no. Také jsem žádné lepší neobjevil :|

Re: KYMCO 700 My Road

02 pro 2013, 22:06

nechcem do toho moc mudrovať - ale načo je dobré pri tak silnom skutry ešte meniť origo spojku za druhu. Ešte ked ju nová - jedine čo mi z toho vychadza, že by boli pakne z iného materiálu , ktorý pri pri kontakte s bubnom spojky rychlejšie sa spojili a menej šmýkala pri rozjazde.
K tomu bezostupnovemu variatoru - ja mám v papieroch napísané 2 rýchlosti a je to badať na odáčkach motora. Viem ísť 60 km/h pri tuším 5000 ot. /, ale aj cca 4400 - asi to bude ustálením otáčok variatora. Ak niekto jazdil na starších automatoch /napr. tiptronic koncern VW/ pozná to- ked sa jemne povolila noha na plyne , elektronika vyhodnotila , že netreba až tak akcelerovať a zaradil sa vyšši stupen, človek čo vedel s tým jazdiť , bolo jazdenie svižné a bez zbytočného trhania, stračilo cítiť z motorom. To isté platilo aj pri manuálnom radení- napr. ked bolo potreba vystreliť, motor sa zbytočne netočil jak splašený ale stačilo jemne povoliť plyn a vtedy tuknuť pakou vyššiu rýchlosť , prevodovka zopla a auto po naslednom pridaní vystrelilo vpred. Toto sa dá badať na skutry - teda aspom na mojom.

Re: KYMCO 700 My Road

03 pro 2013, 11:29

Kym co jsem nevidel, ale na 99,9% to bude mit normalni jednoduchy odstredivy variator s valecky, maximalne bude mit variator dvoji stupani drah valecku. Jako mela pred lety treba Honda Jazz 250. Vse ostatni, jsou jen libive reklamni slogany. To same bude u Forzy 300. Z toho, co pise zdejsi prvni majitel MyR700 to vypada, ze se vysypal zadni prevod.

Re: KYMCO 700 My Road

03 pro 2013, 11:42

tiptronic je klasická převodovka čili s variátorem nemá moc společného..... :wink:

Re: KYMCO 700 My Road

03 pro 2013, 12:09

Viem co je tiptronic- uvadzal som priklad ako to je pocitovo. To co pise Janon , moze to tak byt -dvoj stupnovyy pohyb valcekov. Nevidel som este ako ma Forza robeny variator, ked sa raz bude menit remen pozriem

Re: KYMCO 700 My Road

02 led 2014, 20:09

Zdar chlapci,majda má 200kg a nalozena se mi zda na utlaceni už tak těžká,ale tenhle kolos je asi mooc :) :)

Re: KYMCO 700 My Road

26 čer 2014, 22:35

Ahoj, zatím to mám jen asi týden a vyjezdil jsem dvě nádrže a jsem spokojenej.
Konečně něco na čem se dá sedět a nebolí mě z toho zadek :) i baťužek si libuje, konečně má přehled, i dopředu.

Měl bych dva dotazy, čím jste si prodloužili plexi, aby tolik netáhlo na helmu, měřím 190 a to plexi je co tam je je malý, a taky jsem pokukoval po nosiči na boční kufry a na nic jsem nenarazil.
Díky za rady.
Odeslat odpověď