KYMCO 700 My Road

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod MP » 02 pro 2013, 20:02

:shock:
5 rychlostí ??
Nerozumím.
Já myslím že to má normální variaátor , a zde citace z článku http://www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/kymco/kymco-myroad-700i-abs-19910.html?kid=18220 na Motorkářích :
" .... převod výsledné síly na zadní kolo zajišťuje bezestupňový variátor."

A takhle vypadá :
http://www.youtube.com/watch?v=wwdGZcTxZgY
http://www.youtube.com/watch?v=xIJE7pR9lMk

Obrázek
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod KYBLOS » 02 pro 2013, 20:32

Jen aby nedošlo k omylu. To co rozebírají v 99% na odkazu 2 a 3, je spojka. Sundaný variátor je tam vidět na jen velmi krátkou chvilku (3:43 minuta ) a pak u konce videa ( cca 8 minuta ) z posledního odkazu a nejsou tam skoro vidět válečky. Opravdu jen na moment a to u té 3:43 minuty. Jen aby nepochopil špatně co je variátor a co spojka 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod MP » 02 pro 2013, 21:31

No tak samozřejmě ... jen to bylo jediný video kde je aspoň vidět bezestupňová převodovka z MyRoadu - tedy řemen běhající mezi dvěma řemenicema .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod KYBLOS » 02 pro 2013, 21:36

Jasný no. Také jsem žádné lepší neobjevil :|
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod dany01 » 02 pro 2013, 22:06

nechcem do toho moc mudrovať - ale načo je dobré pri tak silnom skutry ešte meniť origo spojku za druhu. Ešte ked ju nová - jedine čo mi z toho vychadza, že by boli pakne z iného materiálu , ktorý pri pri kontakte s bubnom spojky rychlejšie sa spojili a menej šmýkala pri rozjazde.
K tomu bezostupnovemu variatoru - ja mám v papieroch napísané 2 rýchlosti a je to badať na odáčkach motora. Viem ísť 60 km/h pri tuším 5000 ot. /, ale aj cca 4400 - asi to bude ustálením otáčok variatora. Ak niekto jazdil na starších automatoch /napr. tiptronic koncern VW/ pozná to- ked sa jemne povolila noha na plyne , elektronika vyhodnotila , že netreba až tak akcelerovať a zaradil sa vyšši stupen, človek čo vedel s tým jazdiť , bolo jazdenie svižné a bez zbytočného trhania, stračilo cítiť z motorom. To isté platilo aj pri manuálnom radení- napr. ked bolo potreba vystreliť, motor sa zbytočne netočil jak splašený ale stačilo jemne povoliť plyn a vtedy tuknuť pakou vyššiu rýchlosť , prevodovka zopla a auto po naslednom pridaní vystrelilo vpred. Toto sa dá badať na skutry - teda aspom na mojom.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod janon » 03 pro 2013, 11:29

Kym co jsem nevidel, ale na 99,9% to bude mit normalni jednoduchy odstredivy variator s valecky, maximalne bude mit variator dvoji stupani drah valecku. Jako mela pred lety treba Honda Jazz 250. Vse ostatni, jsou jen libive reklamni slogany. To same bude u Forzy 300. Z toho, co pise zdejsi prvni majitel MyR700 to vypada, ze se vysypal zadni prevod.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod matty46 » 03 pro 2013, 11:42

tiptronic je klasická převodovka čili s variátorem nemá moc společného..... :wink:
South Bohemia Scooters
Bývalo:Derbi Vamos,Piaggio NRG,Yamaha yp Majesty 150,Suzuki Burgman 400 K3,Yamaha T-Max 500.....
fén 602626895
http://matty46.rajce.idnes.cz/
abych neměl hlad a žízen na provázku zkáču, doufaje že získám přízen samolibých sráčů
Uživatelský avatar
matty46

750+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 960
Registrován: 22 čer 2009, 11:25
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod dany01 » 03 pro 2013, 12:09

Viem co je tiptronic- uvadzal som priklad ako to je pocitovo. To co pise Janon , moze to tak byt -dvoj stupnovyy pohyb valcekov. Nevidel som este ako ma Forza robeny variator, ked sa raz bude menit remen pozriem
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod rebel245 » 02 led 2014, 20:09

Zdar chlapci,majda má 200kg a nalozena se mi zda na utlaceni už tak těžká,ale tenhle kolos je asi mooc :) :)
...................vždy existuje jiná možnost :)
Uživatelský avatar
rebel245

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 122
Registrován: 12 bře 2010, 16:42
Bydliště: Jižní Čechy,Písek
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: KYMCO 700 My Road

Příspěvekod Cism » 26 čer 2014, 22:35

Ahoj, zatím to mám jen asi týden a vyjezdil jsem dvě nádrže a jsem spokojenej.
Konečně něco na čem se dá sedět a nebolí mě z toho zadek :) i baťužek si libuje, konečně má přehled, i dopředu.

Měl bych dva dotazy, čím jste si prodloužili plexi, aby tolik netáhlo na helmu, měřím 190 a to plexi je co tam je je malý, a taky jsem pokukoval po nosiči na boční kufry a na nic jsem nenarazil.
Díky za rady.
Cism

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 25 srp 2010, 20:14
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Kymco Myroad 700i
Tuning / úpravy: Plexi a deka na nohy + maxi kufr :)

Předchozí

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 17 návštevníků