Vezměte si paralely u automobilek, PSA vyvíjela motor s BMW, Mercedes kdysi spolupracoval s Renaultem, ze všech různých fúzí se taky dostaly různé technologie ke značkám, kde by je člověk nečekal.
A že nebude mezi odpovídajícím modelem Kymco a Kawa rozdíl bych netvrdil už vůbec. Sice to přirovnání nebude úplně přesné, ale vemte si srovnatelný model VW a Audi, stojí na stejné platformě, používají koncernové motory a stejně je Audi vždy o krůček dál a cenou zpravidla taky trochu jinde. Alfa, Ferrari nebo Maserati si taky navzájem vypomáhají z koncernových regálů. Podobně jako Audi R8 s Lambo Gallardo a hromada dalších exkluzívních značek.
Záleží jestli je to pro Kawu testovací balónek nebo seriozní pokus o nástup do třídy skútrů.
Z některých příspěvků vyznívá despekt ze značky Kymco, ale prošel jsem hromadu testů nejen českých, ale italských, francouzských i německých motoredaktorů a proti aktuálním modelům Kymco neřekli křivé slovo. Naopak tam často zaznívalo překvapené uznání, že v kvalitě a výkonech se srovnali s Japonci a v některých ohledech je i předčili. Nepíšu to proto, že Kymco mám, ale proto, že se snažím být objektivní. Oceňuji modely třeba Piaggio X8-10 nebo různé úspěšné modely Gilery, Derbi i Aprilie, stejně jako pověstnou kvalitu nebo komfort SW-ček, Burgmanů, Majesty, X-Maxů a dalších.
Já snaze Kawasaki držím palce a doufám, že snad neskončí jediným modelem