Také jsem zvědav. Míra prodejního úspěchu tohoto modelu (v závislosti na cenové politice) do jisté míry zodpoví otázku, zda "značka" znamená opravdu více než samotná mechanická kvalita
Když nasadí dobrou cenu,záruku a servis,potom už nic nebrání tomu,aby se dobře prodávala.Kawa má dost příznivců a mě osobně se líbí moc Všichni velcí vyrobci moto(Honda,Yamaha,Suzuki,BMW)mají v nabídce skůtry,ted už bude chybět jen Ducati
Podle mě nebudou prodeje nic extra. S jedním modelem se sice otevírají dveře něčemu novému ale čím že to kawa chce přetáhnout zákazníky hondy,suzuki a třeba kymca. Myslím že těch pár obdivovatelů značky prodeje nevytrhnou
Na SVK je cena stanovena na urovni Hondy Forza, 5 euro viac. Je na zamyslenie ci kupit prezlecene Kymco alebo napr tu Forzu, aj ked musim povedat ze z predu je velmi pekna, ostatne Kymco
Líbí se mi designe, přední blinkry v masce, palubka, uložný prostor a v předním i zásuvka, sedlo i zadní stupačky a dobrý přístup k variátoru a vzduch. filtru. Je vidět, že u toho někdo myslel. Naopak se mi nelíbí malá kola a jen jeden přední kotouč.
neviem , či má niečo spoločné s SW-T , ale napr prístrojový panel je otrasný - ten má sw-t určite krajší a o tomto výfuku , je škoda hovoriť - vôbec to nepasuje do dizajnu. To napr. sw-t, a aj forza majú výfuk pekný. nemať teraz horucu Forzu a nebyť to kymco tak by som asi po nom šiel - vyfuk sa dá vymeniť , na palubku by som si nejako zvykol.
Na zivo vyzera celkom normalne, ale medzi vsetkymi Kymcami a Burgami bola ako pest na oko. Nedalo sa nevsimnut (a neodfotit ). Aktualna foto z Madridu.
Jen teda musim zkritizovat ty otřesné fotky. To fakt nejde vyfotit jinak než mobilem (na nic víc kvalita nevypadá) ? Myslim že každý článek by si zasloužil alespoň nějakou úroveň,kterou takto nekvalitní fotky degradují....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...