od HonzaR » 08 říj 2019, 13:04
Srovnání - asi bych měl počkat aspoň po záběhu, mám teď necelých 600km, tak snad to bude mít trochu váhu. Motoricky totéž, co Integra, pouze převody jsou trochu kratší a "díra" mezi 5 a 6. Řazení a rozjezdy jsou měkčí, nejspíš je to zase další vývojový stupeň DCT. "D" režim už nepodtáčí, S1,2,3 jsem zatím nezkoušel, řadím ručně a netočím nad 4000ot. Brzdy na jedničku s hvězdičkou - dvojitý kotouč je sakra znát. Podvozek se dá štelovat, vepředu i tlumení (bohužel obousměrně, tedy stejný útlum pro kompresi i odskok) dá se nastavit slušný komfort. Se zdvihy 153mm to pochopitelně není uskákané. Sedlo není až taková tragedie, jako originál na Integře, ale čalouníka určitě navštívím. Laboruji s ochranou proti povětrnosti, šíře plexi je limitována kryty rukojetí, tam budu muset hledat rezervy. Objevil jsem, že SW Motech vyrábí na X-ADV nosič za poloviční cenu originálu a z poctivého matroše, takže jsem ho hned pořídil, je tam i pozdější možnost přidat boční kufry. No, toť asi zatím vše, teď záleží na tom, jak bude závěr sezony dlouhý... fotky přidám...
z ho*na bič neupleteš...