Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
16 čer 2017, 13:17
Video působivé je, což o to. Jen by mne zajímalo, jaké si z toho stroj odnese šrámy, nejen ty viditelné na pohled a nakolik to ovlivní životnost řady dílů podvozku. Projet se takhle s cizím strojem (samozřejmě když to umím) je jedna věc, ale dávat takhle do těla svému stroji...?
16 čer 2017, 19:05
Už vidím ten inzerát...dovoz IT, najeto 19 tis. km, jako nový, nevyužitý... Teď vážně. Jezdec to má evidentně v ruce, ale nemyslím si, že je tento "skútr" stavěný až na takové věci. Na nějakou polní cestu to bude asi výborné, ale tam to podle mě končí. Včera jsem v Netolicích potkal kolegu ze skutrportalu na testovací X-ADV, takže v dohledné době budeme mít už nějaký reálné postřehy. Co jsme se bavili tak testovací kousek chválil, upozorňoval jen na nestabilitu od předního kola při vyšších rychlostech. Evidentně je to vždy něco za něco. Mě osobně překvapil malý podsedlový prostor a špatný přístup k řetězu díky jeho krytu. Při každém mazání řetězu bych kryt sundavat nechtěl, ale třeba na to mají nějaký fígl.
16 čer 2017, 19:54
Jj, dovoz Itálie, málo jetý, po důchodci
Jasný, že to na takový ježdění není, ale je to určitá demonstrace, že se jedná o skutečný "adventure" stroj. Na youtube jsou ještě i jiná videa, kde docela krosí, ale tohle je nejostřejší, co jsem zatím shlédnul
17 čer 2017, 08:44
Tak zdatný endurista si jistě pořídí ryze endurový stroj, než X-ADV. Ale třeba na únik ze zácpy na silnici přes pangejt a louku by to mohlo být dobré
17 čer 2017, 14:28
tomkob1980 píše: Při každém mazání řetězu bych kryt sundavat nechtěl, ale třeba na to mají nějaký fígl.
Fígel na to Honda bude mať ale taký že keď pride čas na mazanie reťaze budeš musieť navštíviť autorizovaný servis
Stretol som jedného majitela X-ADV na punpe a si to chválil.Že to má super jazdné vlastnosti a spotrebu do 4L.Mal to ale ešte len krátko tak vlastne ešte zabehával do 1000km.
17 čer 2017, 19:59
Zakrytovaný řetěz by měl mít delší intervaly mazání ne? Kolik?
17 čer 2017, 20:45
Řetěz má kryt ale jen z vnější strany. Takže si nemyslím, že ten interval bude mnohonásobně delší. Prach a voda se ti tam totiž od kola dostane stejně. Na motorce mažu po cca 500 km...
18 čer 2017, 15:12
forester píše:Stretol som jedného majitela X-ADV na punpe a si to chválil.
Ukaž mi jediného majitele nového stroje, který by ho nechválil...
23 říj 2017, 10:31
Také o ní uvažuji od výstavy motosalon 2017...od jara jsem přemýšlel a virtuálně vybíral mezi NC750 X a X-ADV...určitě jde o skvělé motorky, každá je jiná...a mezitím jsem měl možnost sednout si na novou Afriku (CRF 1000) a bylo rozhodnuto...objem ničím nenahradíš, navíc Afrika je o cca 10 kg lehčí než X-ADV a pokud majitelé X-ADV tvrdí že ne nestabilní ve vyšších rychlostech, tak CRF není...Budu na ní jezdit do práce, kolem komína a na výlety...za cenu nové X-ADV seženu v SRN zánovní CRF 1000 - předváděčku...
23 říj 2017, 11:52
Jen pár drobností...těžiště u Afriky je asi tak o půl metru výš než u X-adv (záměrně poněkud přeháním
), přihod věci jako nosič kufrů, to abys dorovnal podsedlový prostor u X-adv, hlavní stojan a 10 kg se ti začne rozplývat...
Čímž nijak nerozoporuji tvoje rozhodnutí, jen chci přinést kousek objektivity k argumentům
Ještě jedna věc. Chtít ušetřit na
NOVÉ motorce a udělat to pomocí koupě předváděčky v Německu
S předváděčkami se prasí a zkouší se, co dovede motor v otáčkách atd., iluze stranou. A navíc jakmile přehlásíš motorku do ČR, tak na nějakou Evropskou záruku můžeš zapomenout, je-li mi známo. Každý prd budeš muset řešit kvůli záruce v SRN, což jistě nevadí tolik v případě, že bydlíš u hranic...
23 říj 2017, 14:16
nestraš, nevím, z jaké právní úpravy vycházíš. Považuji se za plnohodnotného občana EU proto mohu využívat všechny EU vymoženosti...
23 říj 2017, 15:01
Žádný zákon o evropské garanci u nás pokud vím neplatí;-)
Ta je na libovůli firem, stejně jako to, za jakých okolností platí. Tvoje přání a predstavy jsou zde bohužel irelevantní, jak bys mohl pozdeji, ke své nelibosti, pripadne zjistit
23 říj 2017, 15:11
mzxy: Badrala vychazi z prakticke zkusenosti a byt zakony o celoevropske zaruce plati na papire vsude v EU. Pocitej tak trochu s nenapadnou obstrukci ze strany obchodniku, (nemame volne terminy az za dva mesice a podobne...). Ceskej obchodik je vykuk a ikdyz mu zakony narizuji celoevropskou zaruku, bude se snazit te nejak odradit od reseni problemu prave u nej. Sam jsem se setkal s podobnym pristupem, nejdrive je zajima, jestli si to koupil u nich a pak az nejaky zaruky atd. Proste ceskej pristup, vsichni moc dobre vedi, ze to maji delat, ale v praxi kdyz muzou tak se tomu snazi vyhnout. Clovek musi bojovat.
23 říj 2017, 15:14
Ještě ti to doplním
Když koupíš věc u dealera v Německu, uplatnujes záruku u něj. Když dá značka NAVÍC možnost uplatňovat záruku i v jiném státě, ráda si dá takovou zcela nenapadnou podminecku, že s prepsanim vozidla do registru jineho státu tato evropská záruka padá. Má pro to svoje důvody, které se nám nemusí líbit, ale to je, řečeno slovy klasika, asi tak všechno, co s tím můžeme dělat:-D
-- 23. 10. 2017 15:20 --
Hele, jste si lidi zcela jistí, že existuje zákon o tom, že si koupím třebas boty Adidas (doplňte jiné libovolné zboží) , za pár dnů se mi ve Španělsku na dovolené rozpadnou a já tam půjdu do obchodu vesele uplatňovat záruku protože EU?
23 říj 2017, 16:23
Rozbité boty asi úplně nesouvisí s tématem
Tak se vraťme zpět, děkuji.