Takže "pár" km najeto, tak prvotní pocity apod. Ano, jezdil jsem s tím i předtím, ale přeci jen je něco jiného jízda v rámci zapůjčky a pak s tím trávit dny a jízdy.
1. automat - fajn. Ale variátor je o pět levelů komfortnější. V městě to cuká, jednčka-dvojka je vždy dost cítit. Mimo město už fajn a výborné a velmi funkční. Na druhou stranu ten automat je ještě horší, jak v autě. Drží otáčky neskutečně dole a pro podřazení potřebuje fest zabrat plynem. Ano, dá se řadit i ručně v auto modu, ale zase problém je, že si automat vezme hodně rychle zpět řazení. takže se s tím pořád trochu peru hlavně u předjíždění.
2. dynamika - proti Forze300 je to jistě lepší, ale na zadek si nesednu. Holt jsem i z aut zvyklý na něco lepšího. Ale pro běžný provoz super. Byť od 140 na dálnici je to už kapku trápení, ale dá se no...
3. spotřeba - zatím lehce pod 5, takže očekávané. Jen prostě 13 l nádrž je děsné. Pořád na pumpě
4. jízda jako taková je ovšem špica. Je to přesně trefa do černého. Agilní, rychlé, dobře ovladatelné, špica jízda bez řazení. Tím, jak jsou plotny pro nohy ukončeny pod řidičem, dá se mít polohu s nohama pod/za sebou i za jízdy a rozsah prostoru je i na mých 188 cm výborný. Dost fouká od pasu nahoru, ale nic co by zásadně vadilo. Komfort jízdy je na tom určitě lepší jak na F300 kde jsem měl i vyšší plexi. Zde i kolem nuly bez zásadně zimního oblečení a rukavic.
Takže zatím 9/10