od janon » 17 bře 2017, 11:56
Popravde vetsina lidi je stale zaujata a automat je pro ne porad skutr. Nikdo vetsinou nevi, ze vsechny tyhle DCT (Crosstourer, rada NC, Integra a ted nove X ADV) jsou plnohodnotne klasicke prevodovky, kde se radi misto nohou, servomechanikou, pripadne manualne tlacitkem, ci (priplatkove) klasickou radickou, ktera je napojena na servomechaniku prevodovky. Plno lidi, kteri by si to nikdy nekoupili, to nikdy ani nevyzkouseli, ale vedi, ze je to hovadina... Za sebe muzu rici, ze jsem zkousel vsechny generace techto DCT od Hondy a muzu s klidem rici, ze je to plnohodnotna klasicka prevodovka, ktera, az na prvni generaci (ktera jeste mela par much a obcas trochu zmatkovala), od druhe generace radi paradne a klidne bych si ji poridil. Honda ocividne na inteligenci prevodovky pracuje a troufam si tvrdit, ze posledni generace a pripadne budouci techto prevodovek strci klasiku brzy do kapsy po vsech smerech. Ale staromilci budou porad brblat... Za me X ADV palec nahoru.
Naposledy upravil
janon dne 17 bře 2017, 12:07, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)