Dám sem pár postřehů po 3tkm. Manuál je psaný mnohem podrobněji, než tomu bylo u Integry - tam se v podstatě vše omezovalo na doporučení navštívit servis. Tady je popsaná docela podrobně celá údržba včetně množství všech kapalin a jejích specifikací, utahovacích momentů, dokonce i alternativní spotřební materiál, jako filtry, řetěz... Kdo používáte 12V zásuvku na náročnější spotřebiče, jako je třeba kompresor, dejte silnější pojistku, je tam jen 7,5A. 15A kompresor zvládá. Zoufale chybí zadní blatník, na vodě mám kufr, sedlo spolujezdce, i záda kompletně pocákaný.
http://motosp.cz/rm-1156kit-montazni-sa ... 27640.htmlOsvětlení prostoru pod sedlem mohli klidně vynechat. To by byl takový problém umístit LEDku pod sedlo, aby svítila shora? Fakt je, že účinné osvětlení jsem ještě u žádného skútru neviděl. Kontrola trakce je hodně citlivá, reaguje i na suchu třeba při přejezdu kolejí, dávám prostřední mód. Otrava je, že po každém nastartování se musí přepnout. Tachometr, resp. sdružený přístroj - Dobře čitelný za všech světelných podmínek, zobrazuje toho hodně, ale možnosti nastavení jsou zbytečně omezené - proč musím být trvale informován o dnešním datu, proč prům. spotřeba lze pouze s tripem, atd. Jinak chválím podvozek, brzdy, osvětlení. Škoda zadního 15" kola - výběr pneumatik je tím dost osekaný. Ale prvomontážní gumy Bridgestone Trail Wing 101/152 se subjektivně zdají být hodně dobré. Někde jsem četl, že by to měly být snad dvousměsovky, ale na stránkách výrobce to explicitně uvedeno není - jestli máte někdo přesné informace(?) Naštěstí jsou k dostání v 15" Michelin Pilot Road 4, což je 2-směs vynikající guma.