Je fakt,že větší kola o palec,by byla hezčí,ale ovladatelnest ve městě je horší.Čím větší kolo,tak ve městě je to minus např.při proplétání mezi auty,nohy na zemi a hlavně těžiště čím níže,tím lépe. Navíc je to o úložném prostoru,který se zmenšuje s větším kolem.Myslím,že Honda ví dobře,co dělá.Nízké těžiště,velký úložný prostor,nížší náklady na nové pneu.Řekne se větší průměr kol, ale není to jen o efektu aj.Je tam spousta technických náležitostí spojených.Navíc stará koncepce funguje podle mě skvěle.Já osobně netoužím po větších kolech.Nemám s tím problém,možná na nerovnostech, někdo tvrdí, je větší komfort.Ale pokud by bylo zvětšení jen o jeden palec pro zachování přibližně stejných atributů již výše zmíněných, nebude efekt žádný.U předního kola je profil na 80% a byl by 70% a u zadního je 70% a byl by 60% z šířky pneu.Bylo by to jako např. u Suzuki Burgman 650.Vyšší profil,ale více pohltí nerovností než nižší.To platí obecně.Bylo by to zase moc dlouhé, jen jsem chtěl nastínit,že to není tak jednoduché,navíc,když to funguje k plné spokojenosti majitelů starších modelů,které jsou po technické stránce prakticky stejné.Povídání by to bylo na x stran.