Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda SW-T600

06 lis 2010, 01:00

To sice ano, ale myslím T-Maxe a Buráka bez ABS. Ve středu jsme to probírali na venclu. Tak doufám, že se k tomu vyjádří Dándí a zkušební jezdec Bahňák. :wink:

Re: Honda SW-T600

06 lis 2010, 17:58

jen aby to nezklouzlo k podobné debatě jako u hondy a CBS

app. nemáte někdo fotku se všemi origo kufry na sw ?

Re: Honda SW-T600

09 lis 2010, 18:55

Já měl Simsona, ten byl podvozkově dobrej, teda kdyby to tady někoho zajímalo. Chytřejší si domyslí co chci říci.... :D

HONDA SW-T 600

27 led 2011, 12:26

Dnes v ČMN vyšel zajímavej článek o novém vlajkovém skútru od strýčka Hondy. :twisted:

Motor :
kapalinou chlazený, 4 dobý, 4 ventilů, 2 válcový řadový motor, DOHC, motormanagement,
Zdvihový objem: 582,2 cm3
Max. výkon: 51,2 k (37,3 KW) 7.500 (ot/min)
Max. točivý moment: 55 Nm 6.000 (ot/min)
Plnění motoru: PGM-FI vstřikování paliva

Rám, odpružení:
Rám: ocelový
odpružení předního kola: teleskopická vidlice, 41 mm rozměr duše
dráhy odpružení: 105/115 mm
závěs / stopa: 28,5°/105 mm
rozvor: 1600 mm

Brzdy
integrovaný brzdový systém
Brzdy vpředu: 276 mm plovoucí jednoduchá kotouč, 3 ko?na klipa pístkový třmen
Brzdy vzadu: 240 mm pevný kotouč, 2 ko?na klipa pístkový třmen

Kola
Přední kolo: 14x2.75 hliníková slitina
Přední pneumatika: 120/80-14
Zadní kola: 13x3.50 hliníková slitina
Zadní pneumatika: 150/70-13

ROZMĚRY, hmotnost
délka: 2285 mm
Šířka: 770 mm
Výška: 1430 mm
výška sedla: 755 mm
světlá výška: 135 mm
kapacita palivové nádrže: 16 l
celková hmotnost: 247 kg

Re: HONDA SW-T 600

27 led 2011, 17:02

Tak to se mám odpoledne na co těšit ve schránce :D

Re: HONDA SW-T 600

27 led 2011, 17:20

Tak jsem si to u pumpy prelouskal a je to spis takove zevrubne predstaveni vetsi sestry, zadny test, zadne osobni zkusenosti apod. Holt si musime jeste pockat.
Naposledy upravil janon dne 29 led 2011, 11:18, celkově upraveno 1

Re: HONDA SW-T 600

28 led 2011, 14:25

Nechci ti do toho kecet... Ale myslim že SW-T 600 asi nemáš :wink: Je to novinka a u nás ze začne teprve prodávat. Možná máš spíš TOHLE Jesliže se pletu, tak se předem omlouvám :oops:

Re: Honda SW-T600

28 led 2011, 23:13

Právě jsem díky jel.enovi dopřelouskal článek z ČMN o SW-T600 ....no a nezbývá než si počkat na osobní zkušenost :wink: :P Stejně jako SW-T400 je ,ale zatraceně pěkná! :P

29.1. edit:
Předběžná cena je alespoň podle offico dealera 220 000,-Kč http://www.honda-centrum.cz/moto/honda-sw-t600/ což by mělo být jen o 5000,- víc než model dosavadní http://www.honda-centrum.cz/moto/silver-wing-abs/ :wink: :P
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 zář 2013, 18:01, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Honda SW-T600

03 úno 2011, 14:27

článek z ČMN http://www.cmn.cz/Pages/Clanek.aspx?pag ... ech&id=233

Re: Honda SW-T600

13 úno 2011, 00:13

SW-T600 zatím nemám,ale bude skoro stejné s SW600.Mám na SW600 teď najeto za dvě sezony 25000km,motorek jsem měl x od 18let.Ale proč to píši.SW je skvělý stroj,zatáčky projíždí excelentně,až když jedete na doraz a je silnice s hrboly, tak se mírně zavlní.Není to silnice.Ale i na silnici,když pojedete na krev,zjistíte,že by bylo dobré na našich silnicích si koupit tlumič řízení.Osobně se mi rozkmitala silnice při táhlé zatáčce ve 200km/hod,nesmí se člověk posr...,pak to zvládne,nebo tak nejezdit.Ale kdo tohle nezvládne a nechá se vyplašit ,tak ať takhle nejezdí.Není to nebezpečné,pokud nezačnete v krizové situaci brzdit atd.Podotýkám,že je to po klikatých okrskách,kde jedu na krev.Při kochačce,nebo kdo jezdí pohodovku,má SW podvozek tak naddimenzován,že jeho hranice,kdy ho rozhodíte,ani nepoznáte, můžete i brzdit v zatáčce a nic se neděje.Hlavně ten motor a odezva na plyn.To si může jednoválec nechat jen zdát.Jeden z nás tady vrtá do SW, ale ten jeho vibrátor,jel jsem osobně na tom.Přejel bych po městě asi tak 20km a šla by okamžitě z domu.Já osobně už bych do jedno válce nikdy nešel.SW by mohlo mít klidně 20Kw navíc, ale to každé moto,když si něj zvyknete.Jinak je to jeden z nejrychlejších skůtrů,které si můžete koupit. Spráskate s ní ne jedno moto,hlavně v zatáčkách,nebudou někteří chápat.Osobně mám rád její zvuk,motor je podle mě nejlepší,co na ní je,ale i aeirodynamika,sportovní vzhled,spolehlivost,dlouhé servisní intervaly.Je to prostě skvělý stroj,který snese i brutální zacházení a jízdu bez kompromisu.Jediná spotřeba,když ji rvete,tak je velká.Naposledy na nádrž 175km.Dotankováno 12l.Do konce nikdy nedojíždím.Ale jel jsem po dálnici,co šla 160-180.Stále na plno.

Re: Honda SW-T600

13 úno 2011, 15:03

Klidne rekni ze to je janon. :wink: Ja si za tim stojim a je mi to proste neprijemne. I proto, ze na to nejsem u sve Majesty zvykly a muzou vsichni rikat, ze vetsine skutru kmitaji riditka a ze je to normalni. Ze vibruje, to nepopiram, stejne jako vsechny ostatni 1V na trhu a nektere dokonce vic.
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 zář 2013, 18:02, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda SW-T600

21 úno 2011, 21:17

http://moto.honda.cz/klub-honda/aktuali ... -novinka/1 :P

Re: Honda SW-T600

21 úno 2011, 22:08

Pěkné stoječky :D ,ale celý článek na mě působí spíš jako reklama :roll: než test :( ,prostě jen samé kladné vlastnosti :shock: a to mám Hondu rád :lol:
To SW jak fakt mooc pěkný,začal jsem házet korunky do prasátka :mrgreen:

Re: Honda SW-T600

24 úno 2011, 19:10

Tak jsem zkusil porovnat na honda.cz: FJS600, SW-T600 a SW-T400. Šestistovky budou mít motory asi totožné, rozdíl ve výkonu a krouťáku je v řádu desetin, ovšem při rozdílných otáčkách. Změny budou asi spíš v elektronice, než v železe... Sedlo výš o 15 mm, obutí stejné, odpružení rovněž. Podstatný rozdíl je u předního kotouče, průměr zvýšen na 276 mm, opět sólo. Váha vyšší o 3 kg. Design SW-T na první pohled totožný, 600 je na fotkách v titanově šedé a zdobí ji brzdové třmeny ve zlaté! Nádhera... :)

Re: Honda SW-T600

24 úno 2011, 21:53

Já myslím, že SW-T čko je 400 i 600-ka úplně, ale úplně stejná. Mrzí mě, že nemá o palec větší kola, protože to by se mi líbila ještě o dost víc.
Odeslat odpověď