Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 lis 2010, 19:18
Nemáš úplně pravdu.Mám XSaru a svítím-li a potřebuju znovu nastartovat,musím vypnout světla ručně.Někdo to má,někdo ne.U Buráka taky jak otočím klíčkem,svítí a startuje se světlama.+ koncový a brzdový.Trochu dost na 8 Ah baterku.
J
17 lis 2010, 19:43
Dobře mylslel jsem novější auta, od odby, kdy je povinné svícení i ve dne. Např všechny auta ve švédech to mají zabudováno. Start se světly je i u aut zátěž na baterku.
17 lis 2010, 19:50
Máš recht,Švédi jsou trochu moc opatrný...na druhou stranu i vychovaný,což v české kotlině zatím až tak neplatí.
No nicméně baterka totok musí vydržet.Ona ta zátěž trvá chviličku a většinou se pak stačí dobít.I když při poskakování po městě je to diskutabilní.
J
18 lis 2010, 22:30
u aut to ale není funkcí, ale důsledek zatížení tzv.X relé, které při vyšší zátěži čehokoliv odpojí okruhy velkých zátěží.
21 lis 2010, 19:38
Tak jsem zazimoval. A namontoval z AB shopu od Pavla CTEK Comfort Indicator Eyelet a Comfort Connect Cig-Socket. Je to taková chytrá skládačka a mám za pár stovek vyřešeno hlídání baterky a zásuvku. Doporučuju. Jenom si nejsem jistý, jestli blbne lidlovský nabíjedlo nebo aku. Za pár minut je plně nabito, rozsvítím na několik vteřin a jsem pod 80% kapacity.
Uvidíme zjara.
21 lis 2010, 23:19
Ten Comfort indicator si bere jen několik mA, ale po nabití na druhý den už blikala oranžová ledka, tak jsem to dal pryč a z pod krytu jsem vyvedl jen ten konektor od nabíječky. Indikátor si dám do auta na 80ku baterku, tam se to ztratí.
22 lis 2010, 00:08
Ja ho mam tez, ale oranzovou barvu LEDky sem prisuzoval uz umirajici aku...uvidime next year s novou
22 lis 2010, 00:16
může někdo zkusit změřít odběr toho indikátoru? je zapojen rovnou na baterku nebo až za klíček zapalování? což předpokládám
22 lis 2010, 00:20
Ja to mam direct na baterku...mam ho schovany pod sedlem, takze nic nehrozi...
22 lis 2010, 00:22
_Tome_ indikátor je napojen rovnou na baterii
Celou diskuzi bych, ale přesměroval třeba sem:
viewtopic.php?f=60&t=2955 Bohužel moto mám už zazimováno a né u sebe v garáži, takže co se týče odběru nemůžu sloužit
27 pro 2010, 14:55
Můžete se mi někdo podívat jakou máte v SW-T400 baterii. Myslím označení a typ, ať vím, co na jaře sehnat. Děkuji za ochotu
27 pro 2010, 20:09
Jestli to nespěchá, tak se Ti časem podívám, až ji vyndám. Mám tam YUASA 12V, víc zatím nevidím a v papírech uvedená kapacita není.
01 led 2011, 20:27
Děkuji, nechvátá....
29 led 2011, 09:40
překvapuje mě váha T400. 250kg stejně jako u šestistovek T600 i 600SW
29 led 2011, 10:55
Te nemusi vubec prekvapovat, je to uplne stejne jako SW 600, jen to ma jine vrtani, jine plasty, ackoliv i ty jsou nektere stejne jako na SW 600 a budiky. Jinak je to stara dobra Sw 600.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 30 srp 2013, 04:15, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku