Bajza: Jj tak nějak jsem si to myslel. Ale za sebe: co se týká vibrací a celkově jizdního pocitu při rychlostech nad nějakých 120km/h to přisuzuji velkému plexisklu - na druhou stranu kdyby tam nebylo jde to všechno napřímo (což mi potvrdil i švára který sedlá CB 1000 že na naháči to není ve vyšších rychlostech taky příjemné). Stejně tak ten rám + malá kola nedávají v rychlých průjezdech zatáček na horším povrchu pocit bezpečí, ale to je asi daň za to, že prostě jezdíme na skůtru.
Osobně mi vadí taky to zastaralé otevírání sedla klíčkem - když vyjedu z garáže a drahá si vzpomene, že si chce dát ještě něco pod sedlo. Zbytečně se to chcípá a znovu startuje. Stavitelné plégo by bylo super o tom žádná. Chybí mi 12V zásuvka která lze dodělat, ale nějak se mi zatím nechce hrabat do elektriky. Uvítal bych na display např. místo stále svítící spotřeby např. teplotu vzduchu.
Jinak jsem si dal minulý víkend i včera výlety cca. 250 km a bylo to fajn. Trošku jsem se nechal unést a lehce si zazávodil na rychlostce s nějakou Octávkou - je příjemné, že i ve 130 km/h je cítit po přidání plynu slušné zrychlení. A taky mě SW jednou docela vylekalo když jsem zapoměl sklopený boční stojánek a snažil se startovat - polilo mě horko a už jsem přemýšlel komu budu v neděli odpoledne volat aby pro mě přijel s vozejkem k Mělníku
Jo a dofukovat zadní kolo někde na cestě je taky moc fajn (já vím že se to má kontrolovat před jízdou

), ale když jsem viděl ten ventilek schovaný za kotoučem, hned vedle brzdič, tlumič a horký výfuk ... vykašlal jsem se na to. Taky mohl být ten ventilek otočený na stranu k variátoru, je tam přecijen o trochu víc místa. Nebo to mám takhle blbě jen já?