No to jsem to tady teda rozvířil, to jsem nechtěl. Ale snad ta diskuse k něčemu je. Vysvětlete mi někdo, jak je to s těmi kaly. Ale někdo, kdo to opravdu víte, teoretické domněnky slyšet nechci. Palivo se z nádrže odebírá odspodu a při jízdě se vozidlo a nádrž třese, poskakuje a naklání, takže ty kaly, kdyby tam byly, se musí odebírat průběžně. Nebo se odebírá od hladiny nějak přes plovák??? Jiné to bylo u Pionýra, tam to šlo samospádem a rezerva byla realizovaná svislou trubičkou nad mechanickým uzávěrem, takže se ode dna neodebíralo. A tak, když jsem jednou přepnul na rezervu, ukázalo se, že je to dole pod tou trubičkou zašlemované a rezerva nefunguje. (Na ni se odspodu odebírá.)
Díky.
A jen pro úplnost, to byla naprostá výjimka, že jsem to vyjel do dna, spíš jezdím s plnou než na ty výpary. Takový Jouda zase nejsem