od RADEK_SL » 28 kvě 2019, 22:46
Po návratu od Víti jsem se rozhodnul, že ještě pro jistotu vyměním olej v převodech. Měl by se měnit každé dva roky, ale dle nulového opotřebení na šroubech krytu variátoru si myslím, že to v autorizovaném servisu nedělali. Při poslední návštěvě servisu v roce 2017 mělo SW-T najeto 7300Km

.
Po vypuštění oleje, jestli se to dá ještě olejem nazvat, jsem se opět přesvědčil, že ho tam z výroby dávaji málo. Náplň je 320ml, vyteklo 250ml smradlavého hnusu. Nikomu SW-T nesvěřim a veškerej servis si budu dělat vždy výhradně sám.
Servisní knihu budu vypisovat taky sám, jako to bylo u ex. X-Maxe 250.
SF 28.5..jpg
SF 28.5.1.jpg
SF 28.5.2.jpg
PS: děkuji crhymu za kontrolu podtlaků, je to machr

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250