crhy_ píše:2 honzav: Prosimtě kolik tak má bý ten "správný střední podtlak? A ty budíky jsou od 0 do -1baru? Z tý fotky je to hůř čitelný... Díky.
Já že by jsem si to poscháněl a nastavil
. Super návod, ty jsi buď hodně šikovnej člověče, nebo jsi přímo mechanik
Správný podtlak není určen (ale reálně je kolem - 0,3 Baru, při provozní teplotě a volnoběhu), je dán jen maximální povolený rozdíl mezi válci, který je 20 mm Hg tj 0,026 Baru (samozřejmě když nastavíš stejný tak tím lépe). Na to Silver Wingu, kterého jsem řešil byl rozdíl 0,1 Baru a to bylo už fakt blbě.
Ano ty budíky jsou 0 až -1bar.
Když to budeš dávat dohromady, musíš přiškrtit na koci (tom který připojuješ k sání) hadičky, jinak ti budou lítat ručičky a nic nenastavíš (já jsem to udělal tak, že jsem konec hadičky ucpal vatou, hadičku zatavil a propích jen malou dirku jehlou, nebo kup tuhle
https://www.lekarna.cz/souprava-infuzni-chiraplus-p-set/ infuzní hadičku se škrtidlem).
Mechanik fakt nejsem
-- 30 dub 2019, 10:40 --
sollik píše:Jj. Ta spotřeba co píšu je co mi ukazuje budík. Nějaké dlohodobější tankování a zapisování neplánuji, nemá to cenu řešit pár decek. Ta spotřeba je asi díky tomu, že:
1) jsem (teda aspoň zatím) relativně štíhlý, takže s mými 75 kg nemá skutr problém
2) jezdím jen když je opravdu hezky a delší výlety - zatím vždycky lespoň 150km
3) jezdím opravdu hodně na pohodu. S manželkou je to nutností, protože kdybych jel na prasáka už by na to se mnou nesedla
Manželka je fakt jediný otestovaný a funkční spořič paliva (s ní za 4 l/100, sám 5l/100)