Ahoj,
o víkendu se u mě stavěl kolega se starším Silver Wingem a po tom co se svezl na mém, zjistil, že jeho motor má proti mému nepravidelný volnoběh (třesoucí se zrcátka, nestabilní otáčky a nepravidelné zakopávání). Tak ho u mě hned nechal ať to vyřeším

. Zkontroloval jsem ventilovou vůli, změřil kompresy (vše OK) a vyměnil svíčky (taky nepomohlo). Jako poslední šanci jsem dával vadným vstřikům, nebo spatně seřízeným podtlakům (tím to skutečně bylo, volnoběh je už krásně pravidelný a bez vibrací). Na tachometru má 89 000 (koupeno při 40 000) a zatím až tento problém vše OK, jen běžná údržba.
Pro jistotu jsem následně zkontroloval podtlaky i u mého SW-Tčka a rovnou sem hodím i návod:
Sundat sedačku a kryt motoru.
Rozpojit hadičku k regulátoru tlaku paliva z jednoho sání (jedno kterého) a připojit podtlakoměry
1.
Nastartovat (nechat ohřát na provozní teplotu) a u klapky kde je vyšší podtlak šroubem
A nebo
B seřídit podtlak na stejnou hodnotu jako u druhé klapky, jestliže nestačí pro seřízení půl až celá otáčka šroubu, otočit šroubem u druhé klapky.
Po seřízení podtlaků šroubem
C (je schovaný schovaný pod hadičkou ke snímači podtaku) seřídit volnoběžné otáčky na 1300 ot/min.
Vše složit zpět.
Když budete potřebovat půjčit podtlakometry, není problém.
Honza
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.