Ahoj,
chci se pochlubit
, poděkovat všem co mi pomohli radou se se servisem a napsat pár prvních zkušenosti s mojí FJS400A po prvním 1000km.
Co mě mile překvapilo:
Váha skútru která se zdá na papíře dost velká není mimo manipulaci na místě vůbec znát.
Proti jednoválcovému piaggiu žádné vibrace.
Na skútr slušné brzdy.
S baťůžkem slušná spotřeba (Rakovník - Praha - Slapy za 4.0 l/100km, sám jezdím kolem 5 l/100km).
Velký prostor pod sedlem.
Pohodlí pro řidiče a baťůžek (obzvlášť s kufrem s opěrkou).
První vozidlo se kterým jsem setkal a nekecá u něj spotřeba na palubce proti reálu (i když u skútru je mi to jedno).
Konečně na skútr pořádně vyřešené uložení zadní vidlice.
Co mě překvapilo nemile:
Měkké uložení přední vidlice a z toho asi vyplývající snaha k rozkmitání předního kola.
Fakt nízké přední sedadlo (zas ale prostor na natažení nohou dopředu).
S origo plexi mi hrozně fouká přímo helmy (už jsem objednal Givi Airflow).
Co jsem na už na skútru tvořil:
Výměna všech filtrů, výměna všech kapalin (brzdovka, chladící kapalina, oleje v tlumičích, motoru a převodovce).
Kontrola a vyčištění variátoru.
Kontrola vůlí ventilů.
Výměna plastů na levé straně a lak na většině plastů (byl padlý na levou stranu).
Kontrola a vyčištění vstřikovačů (skůtr stál přes 4 roky).
Nové pneu (přední byla ještě origo, zadní 5 let stará).
Koupil jsem a namontoval nosiče bočních kufrů.
Co ještě musím doladit:
Zásuvku na nabíječku (ještě nevím kam jí dám a čekám na nové plexi, tak to spojím s jeho montáží).
Nechat opískovat a nalakovat hlavní stojan (rez zespodu fakt tluče do očí).
Dodělat zahrádku na horní kufr.
Jinak se většinou pohybuji v okolí Křivoklátu a Rakovníka, tak až tam potkáte bílou SW-T 400 jsem to asi já
.
Těším se, až se někde potkáme.
Honza
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.