V tom případě tankuji málo, do druhého vypnutí pistole. Vůbec hrdlo nádrže mi přijde zvláštně řešené, poprvé jsem při tankování, měl potíže pistole stále vypínala. A určitě jsem nenatankoval do plna. Ale když mi šplíchlo ven vzdal jsem to. Teď už dám víc, ale určitě ne po víčko, možná zkusím příště.
Cvičení dělá mistra! Je pravdou, že na OMW Mor. Třebová měli nějaký vyje.. ný pistole, takže jsem si to celý pokydal benálem, ale to je holt život, běžně tankuji doma z kanďáku, k pumpě jenom když jedu dál...
Tak sice teď jezdím málo (záda), ale podařilo se mi do tankovat po ujetí 300 km a rafičky v červeném poli 12,1 litru. Předpokládám, že by měl ještě dalších 100 km dát.
Zdravim Vás pani. Chcel by som sa opýtať či niekto z Vás má nejaký ucelený manuál ako dať jednotlivé plasty dole. Alebo link na daný manuál. Ďakujem Vám veľmi pekne.
Klasický manuál je na motorkářích. Plasty asi nejlépe na youtube. Dají se najít obrázky, ale není to moc přehledné. Jestli se nechceš registrovat na motorkářích pošli do SZ email a pošlu ti oba co mám. Jeden klasický na FJS400 a SW-T400 a druhý je Honda FSC 600A owner's manual z roku 2010. Ale plasty budou stejné. Některé sundavání plastů je tam popsané.
Tak SPZ nakonec přesně týden (super) a přišli i destičky (made in Japan, Nissin) a brzdový kotouč zadní (Sunstar). Tak už jen základní servis, pření kolo a snad bude vše sloužit jak má.
Tak snad pomůže vyvážení předního kola s vibracemi. A nebude to nic vážnějšího (ložisko, nebo něco v řízení). Předpokládám, že má SW čidlo na bočním stojánku, pokud ano mám ho odpojené, nebo tam není vůbec. Zatím mi to vyhovuje mohu nechat vrčet motor na bočním stojánku, bez zhasínání motoru. Co jsem koukal tak kotouče sunstar jsou OEM výrobce hondy a dalších značek. Přední destičky také nejsou nic moc, ale ty už vyměním sám kotouč je OK. Olej má krásnou barvu vypadá jak nový, ale nemám možnost ověřit jeho stáří a stav. Jinak sametový chod dvouválce si užívám a výkon dostačující. Akcelerace i nad 100 km/h slušná s ohledem na váhu stroje a 400 ccm. Pohodlné sedadlo je proti Nexusu o třídu lepší. Zatím si zvykám na hmotnost stroje na místě je znát a i jen popotlačit stroj chce sílu, zvyk a trénink.
Tak mám po servise, nový zadní kotouč i desky,seřízení ruční brzdy, kontrola brzd , nový olej v převodech i v motoru. Kontrola variátoru a vyčištění. Vyvážení předního kola. Vibrace se zmenšily a objevují se až ve 130 a menší, podle servisu běžné vibrace. Zkusím ještě vyměnit závaží na řídítkách. Nemá někdo zkušenost jaké tam dát popřípadě tip. Měl jsem je dole, ale asi jen část povolil jsem šroub a sundal jen samotné závaží, nevíte někdo jak to tam přesně je(předpokládám,že část je i uvnitř)?? A druhý dotaz má SW čidlo v bočním stojanu?? Můj jde nastartovat i na něm. Děkuji
Swt má koncák na bočáku, tak jako všechny homologované skůtry (safety first). Závaží jsem dával z 6kila ( je úplně stejné, jako na 4kilu, akorát je pochromované). Dvouválec nemá téměř žádné vibrace, tak na co velké závaží, v řídítkách už žádný další není. To že ti to ve 130km/h jemně vibruje není vada, nesmíš hned ze všeho být tak vyplašený...
Ahoj vyplašený nejsem(i když 150 na skútru jsem jel až na SW) , jen se snažím doladit detaily, na Nexovi jsem měl velká a líbilo se mi to. Na stojan kouknu koukal jsem že se dá použité čidlo koupit. Jestli je odpojené nebo je pryč uvidím. Závaží jsem si otestoval na synově motorce. Jedno ztratil a když jsem sundal to druhé vibrace narostli extrémně. U SW je to asi trochu daň za menší kola. Jinak si užívám a když se rozvalím, užívám si pohodlí, hladkého chodu motoru, zvuku dvouválce a hubu mám od ucha k uchu.