Honda SW-T 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod Koča » 08 čer 2018, 13:35

Crhy mám černé. Potkal jsem tuším tři kousky z toho jednu 600. Byl jsem jenom na otočku.

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Koča

25+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 48
Registrován: 06 úno 2010, 14:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: Honda SW-T400

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým crhy v 08 čer 2018, 14:29.

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 08 čer 2018, 14:39

V tom případě tankuji málo, do druhého vypnutí pistole. Vůbec hrdlo nádrže mi přijde zvláštně řešené, poprvé jsem při tankování, měl potíže pistole stále vypínala. A určitě jsem nenatankoval do plna. Ale když mi šplíchlo ven vzdal jsem to. Teď už dám víc, ale určitě ne po víčko, možná zkusím příště.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 08 čer 2018, 14:56

Cvičení dělá mistra! Je pravdou, že na OMW Mor. Třebová měli nějaký vyje.. ný pistole, takže jsem si to celý pokydal benálem, ale to je holt život, běžně tankuji doma z kanďáku, k pumpě jenom když jedu dál...
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 09 čer 2018, 19:16

Tak sice teď jezdím málo (záda), ale podařilo se mi do tankovat po ujetí 300 km a rafičky v červeném poli 12,1 litru. Předpokládám, že by měl ještě dalších 100 km dát.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod rosty146 » 10 čer 2018, 09:57

Zdravim Vás pani. Chcel by som sa opýtať či niekto z Vás má nejaký ucelený manuál ako dať jednotlivé plasty dole. Alebo link na daný manuál. Ďakujem Vám veľmi pekne.

Odoslané z MI 5 pomocou Tapatalku
rosty146

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 07 říj 2015, 21:12

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 10 čer 2018, 11:23

sw.png
Klasický manuál je na motorkářích. Plasty asi nejlépe na youtube. Dají se najít obrázky, ale není to moc přehledné. Jestli se nechceš registrovat na motorkářích pošli do SZ email a pošlu ti oba co mám. Jeden klasický na FJS400 a SW-T400 a druhý je Honda FSC 600A owner's manual z roku 2010. Ale plasty budou stejné. Některé sundavání plastů je tam popsané.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 11 čer 2018, 22:11

Tak SPZ nakonec přesně týden (super) a přišli i destičky (made in Japan, Nissin) a brzdový kotouč zadní (Sunstar). Tak už jen základní servis, pření kolo a snad bude vše sloužit jak má.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 12 čer 2018, 20:29

Paráda, tak si začneš konečně užívat sametu...
SW-T ti bude sloužit na věky věků...
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 12 čer 2018, 21:49

Tak snad pomůže vyvážení předního kola s vibracemi. A nebude to nic vážnějšího (ložisko, nebo něco v řízení). Předpokládám, že má SW čidlo na bočním stojánku, pokud ano mám ho odpojené, nebo tam není vůbec. Zatím mi to vyhovuje mohu nechat vrčet motor na bočním stojánku, bez zhasínání motoru. Co jsem koukal tak kotouče sunstar jsou OEM výrobce hondy a dalších značek. Přední destičky také nejsou nic moc, ale ty už vyměním sám kotouč je OK. Olej má krásnou barvu vypadá jak nový, ale nemám možnost ověřit jeho stáří a stav. Jinak sametový chod dvouválce si užívám a výkon dostačující. Akcelerace i nad 100 km/h slušná s ohledem na váhu stroje a 400 ccm. Pohodlné sedadlo je proti Nexusu o třídu lepší. Zatím si zvykám na hmotnost stroje na místě je znát a i jen popotlačit stroj chce sílu, zvyk a trénink.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 15 čer 2018, 06:00

Tak zatím se nic měnit nebude a Silwouš u mě zůstane. :-D
Naposledy upravil crhy dne 15 čer 2018, 20:21, celkově upraveno 1
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod forester » 15 čer 2018, 06:29

To sa mi asi sníva, Víťo už zase? :D Ty tie predaje poriadaš v periódach ako majú ženské ovulaci :mrgreen:
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 19 čer 2018, 19:09

Tak mám po servise, nový zadní kotouč i desky,seřízení ruční brzdy, kontrola brzd , nový olej v převodech i v motoru. Kontrola variátoru a vyčištění. Vyvážení předního kola. Vibrace se zmenšily a objevují se až ve 130 a menší, podle servisu běžné vibrace. Zkusím ještě vyměnit závaží na řídítkách. Nemá někdo zkušenost jaké tam dát popřípadě tip. Měl jsem je dole, ale asi jen část povolil jsem šroub a sundal jen samotné závaží, nevíte někdo jak to tam přesně je(předpokládám,že část je i uvnitř)?? A druhý dotaz má SW čidlo v bočním stojanu?? Můj jde nastartovat i na něm. Děkuji
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 19 čer 2018, 19:33

Swt má koncák na bočáku, tak jako všechny homologované skůtry (safety first).
Závaží jsem dával z 6kila ( je úplně stejné, jako na 4kilu, akorát je pochromované). Dvouválec nemá téměř žádné vibrace, tak na co velké závaží, v řídítkách už žádný další není. To že ti to ve 130km/h jemně vibruje není vada, nesmíš hned ze všeho být tak vyplašený... :-D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 19 čer 2018, 20:37

Ahoj vyplašený nejsem(i když 150 na skútru jsem jel až na SW) :lol: :mrgreen: , jen se snažím doladit detaily, na Nexovi jsem měl velká a líbilo se mi to. Na stojan kouknu koukal jsem že se dá použité čidlo koupit. Jestli je odpojené nebo je pryč uvidím. Závaží jsem si otestoval na synově motorce. Jedno ztratil a když jsem sundal to druhé vibrace narostli extrémně. U SW je to asi trochu daň za menší kola. Jinak si užívám a když se rozvalím, užívám si pohodlí, hladkého chodu motoru, zvuku dvouválce a hubu mám od ucha k uchu.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron