Dnes odpoledne jsem se vrhnul na výměnu chladící kapaliny, dle manuálu jí je v okruhu 2,2ltr.
Měl jsem koupenou hotovou směs na - 30 (3ltr.)
IMG_20180506_175534-1040x584.jpg
Práce na 3 hodinky i s úklidem. Musí se sundat levý nášlap spolujezdce, plast kolem bočního stojanu, přední "V" plast a ještě vycvaknout 2 druky v předním nadkolí (pravá strana nahoře a plast vyhnout za pravý tlumič).
IMG_20180506_164349-1040x584.jpg
Musí se vypustit nádobka rezervoáru, tak, že se nahoře u plnícího hrdla (pod "V" plastem) odpojí hadička, kterou je dobré si 2rukou podat do prostoru nadkolí a do připravené nádoby jí vypustit.
IMG_20180506_164308-584x1040.jpg
IMG_20180506_165321-584x1040.jpg
Dole vypustit kapalinu pomocí povolení sponek hadic z plastového " Téčka".
IMG_20180506_161847-1040x584.jpg
Po vypuštění všechny hadice vrátit, dotáhnout či zajistit, doplnit vrchní nádobku (hrdlo je v pravém kastlíku, výška hladiny je mezi dvěmi ryskami - okénko pod hrdlem) - dále uzavřít hrdlo a tudy již kapalinu dále nenapouštet.
Dále nalít kapalinu do systému ( hrdlo chladiče pod "V" plastem vpravo - ještě je tam potřeba odstranit jedním šroubkem zajištěný černý mřížkový plastík).
Připravit si 10tku oříšek na odvzdušňovák (šroubek označený šipečkou na vodní pumpě viditelné na poslední fotce - za Téčkem s hadicema - na motoru).
Nastartovat, odvzdušnit, zamačkat na spodní silnou hadici ( vypouštěli jste jí kapalinu - bacha na horké svody výfuku) dolít pomalinku kapalinu.
Zavřít plechové víčko, nechat bublat na volnoběh , zahřát, dokud sepne vrtule na chladiči, pokud teplota klesá - ok.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.