Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda SW-T 400

16 črc 2017, 20:56

Děkuji ti, zítra se chystám na malou úpravu zase já :D

Re: Honda SW-T 400

17 črc 2017, 06:00

Takže ranní cesta do práce a konečně jsem poznal kouzlo Airflow plexi - neskutečný, špičkový, ultra tichý!
Kdo nevyzkoušel, nepochopí.
Rozdíl oproti originálu v hluku, turbolencích atp. minimálně 999% :mrgreen:
Skoro jsem si připadal, že jedu v autě :wink:
Doporučuji! Kdo zná, ten ví. 8)

Re: Honda SW-T 400

08 říj 2017, 20:46

Ahoj, tak mi odešel do věčných lovišť mikrospínač u pravé brzdové páčky. Nerad vyhazuju, co se dá ještě spravit, a tak jsme ho se synem rozebrali, pochopili, jak má být sestavený a ty pidisoučástečky znova poskládali. Vydržel asi 2 měsíce a totéž. Znovu poskládadali a po měsíci je zase po něm, takže se z těch věčných lovišť už nevrátí, na to nemám trpělivost a smysl to taky nemá.
Odpoledne jsem dojel do Eurocycles (mají otevřeno i v neděli) pro nový. Cestu Kolín - Nymburk vydržel a doufám, že za ty prachy vydrží navěky. Taková titěrnost a vysolil jsem 420,- CZK. Vědět to předem (byl objednaný), řešil bych to přizpůsobením nějaké číny za 20 korun, i kdybych ho měl potom co rok měnit.
Tak přeji všem dobrý konec sezony a ať vám mikrospínače drží!!!

Re: Honda SW-T 400

09 říj 2017, 08:16

420Kč?
To je velmi dobrá cena, jde o to jak kvalitní mikroswitch to bude za ty peníze.
Originální pravý switch je bratru za 671Kč, na partsdepotu. (bez zdejší slevy) a levý (startovací) je za 1376Kč.

Re: Honda SW-T 400

09 říj 2017, 10:11

Aby nedošlo k omylu - je to jen ten mikrospínač, co rozsvěcí brzdové světlo! Jediná drobná součástka, ne kombinovaný spínač pro blinkry, světla, klakson apod. Proto mi ta cena přijde vysoká.

Re: Honda SW-T 400

09 říj 2017, 10:33

No však jo. O tom se bavíme. Originál Honda je kolem 800-900. Kupoval jsem to teď v srpnu a tuto cenu mi sdělili osobně na dotaz v Hondě.
Kupoval jsem na Wemoto.cz za 250 bez pošty, takže cca 350 včetně pošty.

Re: Honda SW-T 400

09 říj 2017, 10:39

Tak jasně, na pravo se k brzdě nic jiného z elektriky nevztahuje. Výrobní cena je asi 3Kč. :wink: :mrgreen:

Re: Honda SW-T 400

09 říj 2017, 11:40

Jo, tak to si rozumíme. Je to mazec s tou cenou a já si tu práci dám a zkusím najít alternativu! Nebo je začnu vyrábět ;-).
Konec srandy, tohle myslím vážně. Je sice fajn, že Honda není poruchová jako nějaká čína, ale ta cena dílů mne dostává. Je to finančně pomalu jedno, jestli na Hondě občas zaplatit dardu nebo na číně pár drobných, ale zase každou chvíli. Spolehlivostí značky samozřejmě vedou, ale finanční úspora to asi nebude.

Re: Honda SW-T 400

09 říj 2017, 12:15

Jestli ono to nebude tím, že ceny ND se neodvíjí ani tolik od výr. nákladů, ale spíše od nákladů na logistiku a držení skladů. To totiž vyjde dráž, než závoz součástek na výrobní linku při montáži nového vozidla. Pánové sorry, ale fakt "miluju" tyhle zasvěcené řeči o tom, kolik by co mělo stát. :D
Možná proto, že Honda má ND skaldem rychle k dodání, jsou ceny takové.

Re: Honda SW-T 400

09 říj 2017, 13:19

Toto vše je jasné. Díly na stroje v práci kam docházím jsou také tak nehorázně drahé, že mikrospínač za tisícovku u Hondy mi nepřijde zas tak mnoho :wink:
Bohužel v této velké montovně s názvem ČR nemáme takové platy. Skopčáka ten díl vyjde na stejný peníz, rozdíl je v tom, že pro něj jsou to přeci " jen nějaké drobné".
Holt kdo chce opici, musí mít na banány, nebo alespoň perfektní dílnu, kde si ledacos vyrobí/opraví svépomocí.
Na druhou stranu nejsem zastánce nějakého "bastlení".

SWT mě z toho všeho, co jsem do teď měl, jezdil a opravoval vychází i tak jako nejvíce User friendly stroj, kde ještě pojem kvalita není prázdné slovo. Vše se zde rozdělává jednoduše, logicky a je to hlavně opravdu z "jakostních" materiálů a bytelně provedené.

Re: Honda SW-T 400

07 lis 2017, 21:40

Takže nastal čas trochu se pomlazlit s technikou.
Jaro je daleko, ale ono to uteče a zimní dlouhé večery je alespoň co dělat.
Budu měnit lóža + guferka na předním kole, ložisko v deklu varce, přední i zadní destičky, brzdovku, řemen variátoru + válečky a nějaký drobnosti jako závaží řídítek, samozřejmě olej s fitrem.
Přední " V masku" a zadní monoblok s madly jsem dal lakýrovi k zušlechtění.
Vše vyčistit a nachystat na příští sezónu... však má chlapec naběháno téměř 50Tkm (ovšem na meteriálech kotoučů, řemenic, hřídelí atd... není žádné opotřebení) :wink:

SWT.jpg


SWT1.jpg


SWT2.jpg


Jen dodám, že na YouTube je fešák z It, co postuje různé návody, na svém SWT 400 má naběháno již přes
160.000 km a "no problema"

edit: Ráďo díky, ten vnitřek varce jsem čistil naposledy v červnu po koupi :-D, teď je ještě před čištěním.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda SW-T 400

08 lis 2017, 07:38

Ty crhy, po tebe je radosť kupovať skútra.Možno povedať že vždy je v 100% stave.Baví ťa to a už vôbec nechápem ako si to tú dlhú dobu vydržal bez skútra.Pamätáš ako ti strejda Forester hovoril že dlho to nevydržíš :D

Re: Honda SW-T 400

08 lis 2017, 09:22

Áno, strejda Forester má vždy pravdu :-D

Re: Honda SW-T 400

17 led 2018, 18:43

Pro všechny milovníky SWTéček jsem narazil na toto Maďarské fórum, je tam plno inspirativních informací a fotek :

http://forum.index.hu/Article/showArtic ... &na_order=

Naštěstí, to strejda gůůgl nějako z tý Hungároštiny přelouská :-D

Re: Honda SW-T 400

01 kvě 2018, 12:45

Tak pani zdravim Vás. Včera som sa stal majiteľom takéhoto niečoho. Niekto z KE alebo blízkeho okolia, ktorý má rovnaký alebo podobný stroj? Rád by som prekonzultovať nejaké drobnosti. DakujemObrázekObrázek

Odoslané z MI 5 pomocou Tapatalku
Odeslat odpověď