Honda SW-T 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod janon » 30 zář 2016, 11:45

Co se tyka povinneho ruceni, tak uz nekolik let praktikuji kazdorocni zruseni smlouvy a zalozeni nove, klidne i u jine pojistovny. Bohuzel, pojistovny (Slavia, Kooperativa, CSOB a jine) nejsou schopny, nebo spis ochotny, po roce nabidnout lepsi cenu za povinne. Vzdy nabizely drazsi a i po osobni navsteve neybyly ochotny slevit. Takze nasledovalo vypovezeni smlouvy a opetovne vykalkulovani na epojisteni nejvyhodnehjsi nabidky. A mala zajimavost nakonec letos CPP zaslala opet vyrazne drazsi povinne (loni 1100,- letos 1500,-) a po osobni navsteve, ze to pry nize uz nejde a kecy a kecy. Takze nasledovalo vypovezeni, kalkulace na epojisteni a nakonec mam povinne za 1060,-. A hadejte u jake pojistovny... U CPP. :roll: Clovek musi bojovat, jinak plati, az se z nej kouri. Za ty roky jsem usetril tisice. Hlidam si limit plneni na minimalne 60/60 mil. A jezdim z vesela. Ty pojistovny, s levnejsi nabidkou samy od sebe neprijdou. Jejich cilem je nas pekne drit, co to jde a co si nechame libit. Tot moje zkusenost.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Jízdní vlastnosti

Příspěvekod pandan » 09 říj 2016, 15:57

Chci si koupit SW-T 400 a po tom, co jsem se projel na jedný s 50tis km začínám váhat. Teď mám Yamaha Majesty 400, takže porovnání: Sedlo je jen o trochu níž a přišlo mi jakoby víc skloněný dopředu,až jsem měl pocit, že z něj síždím. Pak pocit z natažených nohou je, že jsou moc dole a kvůli designu nejdou natáhnout výš... Sedlo asi není polohovatelný jestli se nepletu... Samožřejmě má taky přednosti, hlavně ten motor a odpružení, ale při koupi mám tendenci hledat spíš mouchy.
A teď k tomu hlavnímu, co mě odradilo. Silný vibrace předku při rychlosti kolem 120 km/h. Vyloženě jsem se na dálnici s kvalitním povrchem bál jet rychleji. Majitel mi řekl, že to dělá od koupě novýho stroje a v Hondě mu řekli, že to je vlastnost. Mě to normální nepřipadá vůbec a proto se ptám tady, jste na tom podobně? Nebo to je jen problém konkrétního stroje? Třeba nevyvážený kolo?
Díky za vaše poznatky a názory.
Honda PCX prodáno
Yamaha Majesty 400 2009
pandan

10+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 16
Registrován: 25 zář 2014, 00:04
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 2009

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod angel2904 » 09 říj 2016, 16:24

Rozhodně žádné vibrace! Při dojíždění okolo 60km/h, ano, to je vlastnost, tedy hlavně s kufrem, ale jinak nic. To co popisuješ dělat nesmí. Pneu může mít defekt, výrobní vadu, může být nakopnutý ráfek, vadné ložisko na ose kola, atd, atd. Píšeš vibrace předku. To znamená, že to klepe do řídítek? Totiž jestli vibruje celý stroj, mohlo by to jít spíše od zadního kola.. Já měl XY různých strojů vč. SW, ale žádný při 120km/h nevibroval :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod janon » 10 říj 2016, 11:46

Mame doma 400 i 600 stovku a muzu rici, ze ani u jednoho stroje nejsou zadne vibrace. Pocitove je 600 mirne hrubsi, ale stale je to bez vibraci v pravem slova smyslu. 400 je jeste vice sametovejsi, zase nema takovou dynamiku a pruzne zrychleni. Vsechny modely starsi SW i novejsi SW-T, bez rozdilu objemu, se vyznacuji naprosto sametovym chodem motoru v jakekoliv situaci. Pouze pri zpomalovani v rychlostech kolem 60 se muzou rozkmitat riditka, pokud je pustis. A to u tohoto skutru neni zavada, ale bohuzel vlastnost.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod pandan » 10 říj 2016, 16:02

Diky za odpovedi, dal jsem mu sanci to odstranit, ale jestli vibruje od novoty, tak vazne pochybuju, ze se to vyresi. Trochu me taky zaskocila akcelerace pocitove horsi, nez u Majesty 400. Zacal jsem hledat i mezi novejsima Majesty a Honda NSS300.
Honda PCX prodáno
Yamaha Majesty 400 2009
pandan

10+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 16
Registrován: 25 zář 2014, 00:04
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 2009

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod kerim7 » 10 říj 2016, 16:25

Potvrzuji slova Janona a Angela, vibrace ne. Myslím, že prodávající mystifikuje, jen se mu to nechce řešit a třeba i kvůli tomu prodává. Akcelerace - je to skútr, co váží skoro 250 kg. po zadním se to už z principu rozjíždět nebude. Ale je to dvouválec, to se nedá s jednoválcem srovnávat, je tam příznivější kroutící moment, měl by sis třeba zkusit rozjezd a akceleraci do kopce. Třeba i s nákladem. Pak srovnávej.
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod kerim7 » 07 bře 2017, 11:58

Tak píst pod sedlo máme zrepasovaný od pana Gorčáka. Předpokládám, že to natlakoval na sílu 220N, jak jsem navrhoval (přišel jen píst, žádné psaní). Sedlo i pomalu otevírá, stačilo by míň, ale jestli to bude časem trochu utíkat, zase to vydrží déle. Cena byla 270,- Kč i s dobírkou. Doufám, že to vydrží déle než tu roční záruku, kterou dává.
Pořád je co dělat - nějak blbě doléhaly plasty na řídítkách, tak jsme to rozdělali a je to celé dolámané. Snad se mi to povede nějak poslepovat a posvařovat. To bude zase domácí tvorba...
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 16 čer 2017, 21:26

Již třetí týden jsem majitelem tohoto stroje a za tu chvilku jsme si parádně sedli. Žádné vibrace, perfektní pohodlí a dostatečný výkon. Nevím co by jsem dál napsal. Až na tu hmotnost (jen když ho potřebuji někam odtlačit) ideální skůtr pro mě :wink:
Spotřeba běžně kolem 4-4,5L a když jsem jel dle předpisů (s občasným předjetím) a s Vifem v nádrži (jak jinak, že) tak to dopadlo takto:
budíky.jpg

:wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 17 čer 2017, 00:19

Za 4,5 jezdí některé plechovky, 3,6 je super :D . Bohužel je to údaj, který ti tam svítit dlouho nebude :mrgreen:
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 17 čer 2017, 07:06

Když jí miluješ, není co řešit :-D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 15 črc 2017, 20:25

Dnes jsem provedl poslední elektro úpravy a jako třešíňku na dort jsem nainstaloval nové plégo Givi AF.
Jako první bylo na programu instalování výstražných blinkrů, kde jsem použil kulatý vodotěsný kolébkový přepínač, přerušovač z Felicie (koupil jsem origo nový), 2x dioda 10A a několik konektorů, smršťovaček atd...
Vše jsem letoval.
Za druhé jsem dodělal druhou zásuvku na 12V přes pojistku přímo na baterku do úložného prostoru, aby jsem mohl přes ní jednoduše dobíjet ( první zásuvku přes klíček už v předním zamykatelném kastlíku nějaký pátek mám).
Jako poslední bylo na pořadu dne nasazení plexi Airflow.
Italové opět nepřekvapily a všechny ty krásné samolepky nalepily na plégo křivě, takže bohužel musely dolů. Kupodivu tam bylo i pár škrábanečků, takže palec firmě Givi dolů! Asi to tam balej a nálepky lepěj migranti, nebo když to jde od Německa na východ tak na kvalitu kakaj. Reklamovat to nemá cenu, čekat další měsíc, možná i víc...
IMG_20170715_123518-1040x584.jpg

IMG_20170715_123643-1040x584.jpg

IMG_20170715_123433-1040x584.jpg

IMG_20170715_132027-1040x584.jpg

IMG_20170715_132050-584x1040.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil crhy dne 16 črc 2017, 07:25, celkově upraveno 1
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod pcx » 15 črc 2017, 23:36

Šikula, palec hore, mas to hezký 8)
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 588
Registrován: 07 led 2015, 10:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: Yamaha X-Max 400 MOMO DESIGN

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 16 črc 2017, 07:19

Díky, vzadu je zaslepený konektor přípravy na alarm (6.pin), tam by se to dalo pro výstražné sv. zužitkovat, ale nakonec jsem si našel dráty v konektoru ve předu.

Kvízová otázka: Kdo z vás bude tak dobrej a najde pojistkové pouzdro od zadní zásuvky :?: (zásuvka je hned za pouzdrem) :mrgreen:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 16 črc 2017, 14:21

Není to náhodou tam co vede dodo červený drát u CDI ?
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy » 16 črc 2017, 14:30

Výborně, vyhráváš 3 reputační body :-D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků