
Postřehy budou určitě co nejdříve. Teď je kvůli vrtochům počasí skútr v garáži, první bouřka mě chytla už po cestě z Břeclavi...snad takhle nebude vypadat celé léto :-/
Kdo o SW-T přemýšlíte, myslím si, že s ním neuděláte chybu. Řekl bych, že to je kompromis mezi cenou a parametry skútru. Jak jsem psal, lepší skútr v této kategorii existuje (Yamaha T-max 500), ale srovnatelný rok výroby bude minimálně o polovinu dražší než SW-T.
30.5. edit:
Tak včera konečně hezky, takže byla menší vyjížďka Brno-Mikulov-Brno (asi 140 km). Zajímala mě spotřeba, když pojedu "piánko" a byl jsem celkem mile překvapen..při jízdě kolem 4.500 otáček, což se rovná rychlosti asi 80 kmh, se mi dařilo držet spotřebu na hodně sympatických 3,8 - 4 l/100km. Přirozeně se ale na tomto skútru nejde tak loudat, hlavně když jsem potom najel na dálnici, tak jsem přidal na cestovních 120. Komfort super, jenom to plexi mohlo být v základu vyšší a možná i širší, kvalitní integrálka se vyplatí, spíš ale fakt uvažuju o výměně za větší plexi, protože toto rozráží vzduch přímo někam doprostřed mojí helmy. Když potom přičtu nějaké předjížděčky na dálnici a rychlejší tempo zpáteční cesty, výsledná spotřeba 4,4l je pořád velmi dobrá. Moje obavy, že SW-T bude žrát jako malé auto, se tak rozplývají

