Na okruhu je to paráda. Trať je v Brně s novým povrchem a pořádně široká, žádná pomalá vracečka a tak není nijak záludná.Jel jsem dvě 20 minutový jízdy. První na osychající trati druhou na mokré to už trochu pršelo.
A jel jsem semi jízdy a se mnou jen samý motorky.Napoprvé jsem se spíš učil jak projet správně zatáčky ale trať znám tak stačili asi 3 kola. Potom už mě ale některý motorky začali předjíždět o kolo
U druhý jízdy za mokra už jsem věděl o co jde a i jsem na brzdy a v zatáčkách pár motorek předjel.Oni jeli hodně opatrně.
Co je super jsou brzdy - brzdit jen přední až do náklonu v zatáčce šlo krásně ani se to skoro nepotápělo.Když jsem brzdil oběma brzdama nebylo to ono hůř to šlo do zatáčky naklopit.
V místě největšího klesání před dvojzatáčkou na stadion jsem měl na tacho přes 140. To samý do schwantzovky.Na cílovce podobně ale tam to tolik jako z kopečka nejelo.
Špatný zase bylo zrychlit do kopce co začne stoupat k cíli.Tam je levá pak pravá a to šlo projet tak 80 km/h a pak ten krpál. Jelikož nepodřadíš šlo to ztuha.
Takže ostřejší náklony a brzdy zvládá SW-T v pohodě. Hlavně ty brzdy - když nemusíš podřazovat a můžeš se soustředit jen na cedule se vzdáleností k zatáčce a samotný průjezd. Ty mě nadchly.