Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
01 srp 2013, 09:00
Tak to jsem na to sám zvědavý, příští týden jdu na šestitisícikilometrový servis. Zatím jsem se to naučil minimalizovat citlivou manipulací s plynem.
04 srp 2013, 13:31
Ahoj všem ty vibrace už sleduju už asi 3 tis.km dělá to vždy za studena když se ohřeje je všechno v pohodě. Tak jsem skusil objednat nové pružinky malossi dal jsem střední tvrdost bylo to o něco lepší,ale ne ono.Tak jsem skusil červené rozjezdy za studena jsou super jenže maximálka spadla o 15 až 20 km dolů tak teď babo raď . Ještě skusím dát novou spojku a uviďím přece už mám najeto 18000 km,ale obložení na spojce je tak třetina.
04 srp 2013, 18:40
Jen pro info: Budu měnit řemen na Sh300. Tak jsem mrkl na ceny a Malossi apod. se pohybujou cca 3000. Jen pro zajímavost jsem zavolal do Hondy a mám origoš za cca 2830. Takže mám originál a ostatní ať se dou vycpat. Že by Honda šla do sebe?
08 srp 2013, 12:46
2Duchove: 18 000km a výměna pružinek? spíš kvůli tuningu než nutnost. Po 18 000km obložení spojky na třetině? jak jsi přišel, že je na třetině, s čím jsi porovnával, měřil ? má SH opravdu 18 000km?? viděl jsi vedle té tvé spojky ještě jinou spojku z SH??
K vibracím: doporučím při návštěvě servisu požádat o pouhé vyfoukání prachu z variátoru, pak si to vyzkoušet.......znovu rozebrat očistit obložení spojky.........složit, zkusit a nakonec vyčistit koš s válečky a vodítky.....složit a pak napsat na foru že je po vibracích.
jedna rada, která je asi tisíckrát užitečnější než vibrace při rozjezdu. Filtr variátoru bych doporučil u SH300 čistit po cca 3000km. Vyzkoušel jsem si to už několikrát. po šesti tisících je to už poměrně pozdě
08 srp 2013, 12:56
Jak jsem se zmínil, vibrace v těhle vedrech zmizela bez jakéhokoli mého zásahu. Předpokládám, že jde o přechodný stav do doby než se výrazněji ochladí (v Liberci žádný problém
)..
08 srp 2013, 13:38
To obložení na spojce jsem měřil má 1,5 mm nová určitě 5mm nebo víc. Skůtr jsem kupoval v Hondě ve variatoru žádný prach není vše vyčištěno, filtr vypraný jsem si jist že je to něco kolem spojky poladím a dám vědět díky. Kdyby tam byl prach tak to dělá i za tepla.
11 srp 2013, 09:25
Ahoj pánové,
zdá se ,že se koncem týdne stanu hrdým majitelem nového SH300.Už se těším.
13 srp 2013, 08:50
DUCHOVE píše:Ahoj všem ty vibrace už sleduju už asi 3 tis.km dělá to vždy za studena když se ohřeje je všechno v pohodě. Tak jsem skusil objednat nové pružinky malossi dal jsem střední tvrdost bylo to o něco lepší,ale ne ono.Tak jsem skusil červené rozjezdy za studena jsou super jenže maximálka spadla o 15 až 20 km dolů tak teď babo raď . Ještě skusím dát novou spojku a uviďím přece už mám najeto 18000 km,ale obložení na spojce je tak třetina.
Mam najeto 33000km a v 18000km jsem menil valecky (preventivne), ve 24 se menila spojka(v 18 mi rikali ze uzrala), remen uz tam je 3tí.
Skutr za studena, pokud po startu nekde pribrzdim nebo zastavim a zase se rozjizdim, vibruje jak prase. Nekdy to vypada, ze vypadne motor na silnici a prdeel mam jak na Tatramatce z roku 1979, kdyz zdimala. Kamos ma najeto mnohem mene km nez ja a ma to same.
Je to asi konstrukcni zalezitost a po ohrati to zmizi, tak nic neresim a jezdim. Kdo pamatuje rozjezdy se studenou skodou 105/120 na "cucak" takove vibrace neresi
13 srp 2013, 13:16
nabízím téměř neopotřebovaný řemen po 24000km. pokud se objeví zájemce změřím, vyfotím detaily. cena nějaká směšná. Jezdič by ho mohl mít na další 3000km
13 srp 2013, 13:28
_Tom_ píše:nabízím téměř neopotřebovaný řemen po 24000km. pokud se objeví zájemce změřím, vyfotím detaily. cena nějaká směšná. Jezdič by ho mohl mít na další 3000km
Esli ma 26,5mm sirku, tak ho za 500.- koupim
14 srp 2013, 13:51
Přátelé, kdo jste dával na SHáčko větší kufr, než originálních 35l, jaký objem jste zvolili? Abych to zase nepřepísknul s ohledem na vnější rozměry. Mám vytipovaný Givi Trekker 46l, možná i 52l...
14 srp 2013, 14:01
Chvíli jsem vozil Givi V46. Nevypadalo nijak nepatřičně. Pohoda. Ale vrátil jsem se k originálu kvůli celkovému designu a taky toho tolik nevozím.. Zatim
Zároveň si myslím, že velký rozdíl mezi 46 a 52 už nebude. Kufr Trekker je ale poněkud krabiciózní. Vypadal bys jak poslíček s pizzou
Na SH bych volil max. 47. Taky se podívej na povolené zatížení nosiče kufru v manuálu
Prostě SH není plnohodnotný cesťák ani náklaďák
14 srp 2013, 15:01
Krabicoidní je, ale zase ten hranatý prostor se využije líp, než vejčitý originální kufr. Helma, hadry, to se vejde, ale když vezu noťas, nebo kufr s vrtačkou, musím brát batoh, což je nepohodlné.