Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH 300i

23 kvě 2013, 09:31

Jezdič: Běžný jev znamená, že u Hondy často odchází regulátor? Anebo pokud nedobíjí, je příčinou nefunkční regulátor, ale závada není příliš častá?

Re: Honda SH 300i

23 kvě 2013, 09:53

Znamena to, ze pokud ma Honda problem s dobijenim je nacaty nebo po smrti regulator.
Vadne regulatory bud davaji malo a k vybijeni dochazi delsi dobu, nebo treba prestane dobijet az po zahrati regulatoru.
Vetsinou ale u hondy nastane rychly a hlavne neocekavany exitus.

tzn. jedes na projizdku a cestou zemře regulator, ty to nepoznas, ten hajzzl neposle ani parte. Ty jedes a kochas se krajinou, najednou chces nekde odbocit zapnes blinkr skutr zacuka, zaskyta, prdne a omdli. Uz ho nenahodis, je v deliriu a o tebe se pokousi amok.

Z meho pohledu, uz mu nemuzu verit a dal nez mimo prahu s nim nepojedu. Nastesti ho mam na dojizdeni do prace, na nic vic.

Ovsem ta jistota na netu s jakou jsem zjistil ze u Hondy je to vzdy regulator me dostala .

Losky píše:jsem rád, že to někdo pochopil. Nejde mi o to, abych byl slyšet 3 km daleko, ale aby chodci a kolisté o mě věděli. Několikrát se mi stalo, že jedou dva vedle sebe a v protisměru auto a jak je dojedu, začnou zmatkovat

Pak je potreba toho vic vlevo kopnout pravackou do pr*ele aby priste nezmatkoval :-)
Nebo zkusit projet mezi nema.
Jen pokud je ta vlevo pekna a ma peknou zadnici, něžně ji ve 100km/h placnout pravackou :-)
Naposledy upravil Jezdič dne 23 kvě 2013, 10:00, celkově upraveno 1

Re: Honda SH 300i

23 kvě 2013, 12:47

To s tím regulátorem je nemilé, ještě bych se snažil zjistit, jestli se jedná o nějakou špatnou sérii regulátorů, nebo jestli se lze tohoto vyvarovat neděláním toho či onoho (styl jízdy, nebo údržba, nebo tak). Prostě jít trochu víc po příčině. Jestli je to vada kusu, nebo to ještě souvisí s něčím dalším. Protože přestat věřit jednomu z nejlepších městských skůtrů kvůli jedné závadě by se mi nechtělo. Nehledě na to, že se jich prodává v Evropě desítky tisíc a pokud by Honda zjistila slabé místo, určitě by to řešila v dalších ročnících. Já bych být Tebou ještě investigoval... ale neber to jako radu chytráka, jenom říkám, že bych se s tím nesmířil tak jednoduše, byl bych naštvanej, to jo, ale to by mě hnalo k tomu, abych se donutil k hledání infomací, zda je to třeba:
1) opravdu třeba náhoda
2) nebo má ten díl k tomuto sklon (třeba ta špatná série)
3) nebo to má další souvislost (třeba s něčím v elektrice skútru)

Vzhledem k tomu, jak jsou SHčka spolehlivá, muselo tam dojít k něčemu nestandardnímu (třeba jeden z bodů výše).

ono se to říká, ale k takovým informacím většinou vede trnitá cesta přes servisy, dovozce, profi elektrikáře... prostě co nejvíc info k danému dílu a jeho vztahu ke vzniklé závadě...

Každopádně přeju další km bez závad a taky přeju postupné získávání důvěry zpět... :wink:

ještě edit: našel jsem třeba:
http://www.ebay.co.uk/itm/honda-sh-300i-sh300i-regulator-rectifier-voltage-regulator-/161012030776?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item257d109d38

... navíc podívej třeba sem:
http://www.carpimoto.it/EN/Bike_Honda_S ... igator.htm
- tady je vidět, že jeden regulátor je kompatibilní se spoustou motorek. Není to s SH300 taky tak? Chce to ještě pohledat, ale už nemám čas, musím jít. Čus :-)

Re: Honda SH 300i

23 kvě 2013, 14:24

Prostě nastala chyba, nejlevnejsim moznym zpusobem byla odstranena a to nastesti za pouziti originalniho dilu a jezdi se dal. Tak at to niko z Vas nepotka panove :-)

Re: Honda SH 300i

29 kvě 2013, 08:20

Tak jsem si pres sve prohlaseni ze s snim uz Prahu neopustim vcera dal tu samou trasu (nebylo zbyti) jako naposled pri krtere se mi skutr podelal a svete div, dojel jsem v pohode. Akorat jsem vynechal eskapady s maximalni rychlosti. Jel jsem kolem kolem kila a vse bylo v pohode. Tak snad to tak nejakou dobu zustane. :P

Re: Honda SH 300i

29 kvě 2013, 12:48

Obnov důvěru. Snadno se to sice říká, ale jinak bys ses musel nervovat každou jízdou, nebo stroj prodat...
Jinak po Praze "jen" kilo :D

Re: Honda SH 300i

29 kvě 2013, 12:50

Já myslím, že zas budeš mít dalších 100 let pokoj. Alespoň já svému Sh bezmezně důvěřuju. Naštval mě jen jednou. Přišel jsem k němu, stál na hlavním stojanu, já chtěl startovat a ono nic. Když jsem asi po třetím pokusu byl na prášky, tak jsem si všiml, že mně asi nějakej šprýmař vyhodil bočák. Jako fór dobrý :twisted:

Re: Honda SH 300i

29 kvě 2013, 13:17

Tím si asi prošel každý. Já taky pomalu začal panikařit minulý týden na výletě po slovenských hvozdech. Říkám si "ku*va teď né, 600km od baráku..". A taky vyklopený boč.stojan.. :roll:

Re: Honda SH 300i

29 kvě 2013, 16:25

Anebo to přiblblé červené tlačítko u plynu! :D Mně to vystresovalo hned druhý den - startér točí, točí, a nic a nic.

Re: Honda SH 300i

29 kvě 2013, 16:36

Proto ho raději nepoužívám, taky jsem hodněkráte spálil.

Re: Honda SH 300i

06 čer 2013, 10:14

Tak včera v M.B. u Denárů 2.pravidelný servis tentokrát na 6tkm (naj.6,5tkm). Výměna mot.oleje +f., převod. oleje vzadu, kontrola + vyčištění vzduch.f. a variátoru. Cena 1.961,-Kč. A pánové dovoz SH-čka zpět do Liberce až ke dveřím ve 20:15 večer. A protože nejsem zvyklý na takové služby a jednání, byl jsem neskutečně mile překvapen, protože toto podle mě rozhodně není samozřejmé :shock: Kupujte Hondy a jezděte do Honda Denar Mladá Boleslav. Všem doporučuji ! :P

Pardon, jeden zásadní problém vlastně byl: při vrácení stroje jsem měl ohnuté zrcátko. Musel jsem se tomu věnovat asi 3,5 vteřiny a znovu jej seřídit. Doporučení beru zpět. Už tam nepojedu.. :twisted:

Re: Honda SH 300i

26 čer 2013, 21:25

Jak tak nějak nemám, co bych SHáčku vytýkal, objevil jsem v poslední době jednu věc: Když uberu rychlost na téměř krokem (typicky při odbočování a dávání přednosti), avšak nezastavím a vzápětí přidám, motor vydá nepěkné vibrace - zdá se podtočený. Stává se Vám to taky? Zatím jsem nepřišel na to, jak to ovlivnit.

Re: Honda SH 300i

27 čer 2013, 08:56

Jj, taky, taky.. Hlavně za studena, resp. než se ohřeje variátor a všechno v něm.. Začalo to na cca 5tis.km. Na 6tkm při servisu jsem nechal vyčistit i varec. A podstatně lepší ! Zřejmě zaneseno prachem ze spojkových paken v rámci záběhu, nevím.. Mám vyzkoušeno, že čím pomaleji a plynuleji se chci rozjet, jsou vibrace intenzivnější. Stačí se tedy rozjet o něco rychleji, razantněji - pro jiné "normálně"(já to totiž jen lechtám :P ) a vibraci vnímám už jen proto, že jsem zvyklej to sledovat.. Taky když jsem(já 92kg) trochu naloženej (kufr, bag mezi nohama, plnou nádrž) vibrace není taková. S dvěma jezdci by to mohlo taky odeznít.. Já jezdím sám.. Vždy když se to ohřeje, je po vibraci.. Takže tak.. :wink:

Re: Honda SH 300i

28 čer 2013, 14:47

Potvrzuji, mám to to samé. Ještě jsem si všiml, že při prvním rozjezdu se ozve z variátoru lehké klepnutí, jak se spojí spojka.

Re: Honda SH 300i

28 čer 2013, 17:46

prostě to není ohřátý a je v tom prach. vibrace jsou menší po vyčištění a odmaštění a nebo když to necháte 2minuty ohřát. nazval bych to funkcí než chybou
Odeslat odpověď