Znamena to, ze pokud ma Honda problem s dobijenim je nacaty nebo po smrti regulator.
Vadne regulatory bud davaji malo a k vybijeni dochazi delsi dobu, nebo treba prestane dobijet az po zahrati regulatoru.
Vetsinou ale u hondy nastane rychly a hlavne neocekavany exitus.
tzn. jedes na projizdku a cestou zemře regulator, ty to nepoznas, ten hajzzl neposle ani parte. Ty jedes a kochas se krajinou, najednou chces nekde odbocit zapnes blinkr skutr zacuka, zaskyta, prdne a omdli. Uz ho nenahodis, je v deliriu a o tebe se pokousi amok.
Z meho pohledu, uz mu nemuzu verit a dal nez mimo prahu s nim nepojedu. Nastesti ho mam na dojizdeni do prace, na nic vic.
Ovsem ta jistota na netu s jakou jsem zjistil ze u Hondy je to vzdy regulator me dostala .
Losky píše:jsem rád, že to někdo pochopil. Nejde mi o to, abych byl slyšet 3 km daleko, ale aby chodci a kolisté o mě věděli. Několikrát se mi stalo, že jedou dva vedle sebe a v protisměru auto a jak je dojedu, začnou zmatkovat
Pak je potreba toho vic vlevo kopnout pravackou do pr*ele aby priste nezmatkoval
Nebo zkusit projet mezi nema.
Jen pokud je ta vlevo pekna a ma peknou zadnici, něžně ji ve 100km/h placnout pravackou
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),