Tak ze vsech stran jsem slysel, ze pokud mam Hondu a nedobiji tak to je na 100% regulator. V Honde mi rekli ze novy stoji (upozornil me at se posadim) 9500,- bez prace jenom, dil.
Tak jsem zacal hledat nejakou druhovyrobu, 1:1 jsem nic nenasel. Jako by SH300 druhovyrobu nezajimala.
Byly nejake varianty s redukcema konektoru a nebo uplne bez konektorovych koncovek, proste stalo to zaprd. Navic vzdy kdyz jsem se priblizil necemu co by tam snad i slo, tak se jednalo vzdy o nejdrazsi verzi kolem 2700-4000Kc.
Nakonec jsem sehnal za dvojku original z bouracky, v honde to tam za "krasnych" cca. 600,-Kc soupli a ja zase jezdim.
Pro vsechny co nevi jak se to projevuje, tak takto. Nepoznate nic az do doby kdy skutr chcipne a uz ho nenastartujete. Nekde v noci na cestach fakt super. Me to nastesti potkalo 200m od garaze po cca. 140km mimo Prahu. Dojizdel jsem na semafor, zacal brzdit (brzdove svetlo), pridal blinkr skutr zacukal a konecna vystupovat.
Po nabiti se nechala prejet Praha, pak jsem vyndal pojistku svetlometu a jezdil jen na parkovacky, neblikal jsem a Praha se dala prejet sem a tam. No byl to adrenalin kde zustanu stat.
Pokud nevite kde je regulator, tak pokud ohnete hrbet u zadniho kola na strane vyfuku a kouknete smer motor, tak vykukuje hranou z podbehu pod pravym podsedlovym plastem, defacto na nej muze strikat voda od zadniho kola.
Tak se modlete at vas to nepotka. Me osobne zarazilo s jakou samozdrejmosti jsem se na netu dopatral toho ze se u Hondy jedna o bezny jev. HONDA NEDOBIJI - 100% REGULATOR!!