od Jezdič » 17 kvě 2013, 10:08
Včera večer jsem najel asi 100km, vetsinou dalnice na zaver jsem ho prohnal na max. cca. 140 kmh asi 5km.
Kdyz jsem dojizdel domu, tak kousek od garaze najednou padly rucky na budicich dolu a motr haproval, a kousek od garaze chcipnul. Nesel nastartovat cvakalo rele. pres noc jsem nabil, rano vse O.K. a dojedu asi 10km do prace a stejny problem. ted v praci nabijim a vezu odpledne do Hondy. vypada ze vubec nedobiji. To jsem mel teda vcera stesti, ze se to nepodelalo o kus drive, to bych tlacil jak divej.
Asi se neco "utavilo" tou maximalkou. Takze ted je otazka zda jen regulator napeti, nebo altik.....kazdopadne po 30.000km a 4 letech je to pekne nahoovno. Mate s tim nekdo vlastni zkusenost??
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),