Tak první zkušenosti. Ujeto cca. 60 km a ctvrtka nadrze podle palivomeru je pryc. Nerovnosti nerozhodi riditka, diky velkym kolum, ale podvozek je velmi tvrdy. Zadni tlumice mam nastavene na 3 z peti moznych. Pocitove ma vysoko riditka. Troubitko a blinkry jsou moc blizko u sebe. Tak sem tam zatroubim a nikdo nevi co se deje
Nastup pri rozjezdu je celkem dost prudky az moc. Takovy bych rekl az jedovaty. Ale to je pro rychle zmizeni v prachu potreba
Projev a kultura chodu motoru velmi dobra. Akorat na volnoveh by to mohlo mene vibrovat. Je videt na kuzelu svetla ze vibruje jako krava
Nic moc pro zarovku. Mohlo by byt vic mista na chodidla. Trochu mi to pripada jako kdyz clovek naskoci do precpane tramvaje a balancuje na hrane posledniho schudku
Kdyz date pod sedlo navod, servisku, krabicku se zarovkama, lekarnicku a mate tam naradi, tak uz se tam vleze akorat namazanej chleba k svacine
kazda brzdova packa zabira jinak a jinde.
Pozitiva: libi se mi protoceni rucicek pri zapnuti zapalovani, libi se mi podsvicel bilima LEDkama budiku. Dobre to v noci sviti. Ma to odpich a dobry zatah az do zhruba 110km/h. Dobre brzdi. Moc pekne vypada, hlavne ted kdyz je novy. Pouziti stejneho klice pro zapalovani i kufr. Dobry zrcatka, to se s Leadem neda srovnat.
Zvuk motoru. Dobra je schranka na mobil s 12V zasuvkou, skoda ze neni zamykatelna. Uvital jsem hodiny na pristrojovce. Je zde dobry pomer mezi vykonem a uzitim ve meste (v precpanem meste). Jsem zvedav na prvni mereni spotreby.
Jo ted pri tech relativne teplych dnech mi pri pojizdkach po Praze celkem casto spina vetrak chlazeni. To az bude 30 C nad nulou se nejspis ani nebude vypinat.