Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
29 bře 2013, 15:32
Opravdu je to tak. V běžných podmínkách je použití obou páček nejplynulejší i nejúčinější. Pouze levá páčka chce strašně moc síly, aby začala působit aspoň srovnatelně...
29 bře 2013, 15:54
tak v návodu jsem tohle nějak nezaznamenal. Ok, nebudu experimentovat. Už jednou jsem přehnal předek a dopadlo to špatně
29 bře 2013, 20:15
zadek brzdí jedním pístkem, předek 2ma pístky. a to vždy.
nelze ale srovnávat síly na páčky a intenzitu brzdění u SH125 a SH300. Skútry používají jiný sytém spojení a rozdělování účinku na předek a zadek
16 dub 2013, 09:40
tak včera první výlet 120km a jede to fakt perfektně. Nejde to srovnávat s tou 125. Na okreskách jsem pořád někoho tlačil:-) Jen nějaký malý štítek by to chtělo, bez něj jet víc jak 90 mi přijde docela jako utrpení
16 dub 2013, 09:55
Přesně tak jsem s tím bojoval cestu od Denárů do Liberce. Plexi muselo být okamžitě
Vyšší ceny za Givi AF nelituji. Rozhodně lepší než dražší origo Hondí lopata
16 dub 2013, 11:48
možná je to i tou otevřenou helmou, ,i když má sklo dlouhé. Na Agility 125 to takhle moc nefoukalo. Ale musím zjistit, proč to občas jde nastartovat v pohodě a jindy musím zkoušet packy brzd i startovací tlačítko. Někde je asi špatný kontakt. Vstřikování je slyšet, palubovka taky a pak to jednou naskočí a pak 5x ne
16 dub 2013, 12:26
Mám taky otevřenou, Lazerku a s plegem naprosto v poho bez "průvanu"
Nově i vyklápěčku Givi.
Máš páčku/y vždy opravdu silně zmáčknuté ? Startuje až když opravdu brzdíš, ne když páčku jen polechtáš..
16 dub 2013, 12:29
Když uvážíš, že originální hondí plexi stojí přes 5 litrů, tak je AF vlastně levné!
16 dub 2013, 13:07
normálně zmáčknu packu a nic. Musí se držet jen práva nebo levá a nebo obě?
16 dub 2013, 13:12
Mačkám levou a není problém. Zkus to zmáčknout trochu víc, kolega nenastartoval můj skútr. protože mačkal málo
16 dub 2013, 13:18
Taky levou. A fakt to chce řádně zmáčknout. Si vyzkoušej - drž start - pomalu mačkej páčku a uvidíš v jaké poloze až sepne starter.. Jinak vada brzd.spínače v páčce se asi vyloučit nedá. Ale u Hondy
16 dub 2013, 13:37
Určitě levou a dost silně. Mělo by být slyšet 2x tiché kliknutí - první je spínač brzdového světla, to je při lehkém zmáčknutí a druhé po opravdu silném zmáčknutí všemi prsty, to je spínač zapalování. Měla to takhle i 150.
Pravda je, že u Aprilie, nebo Gilery stačilo stisknout libovolnou brzdu, pravou, nebo levou a to i málo. Jen, aby se rozsvítilo brzdové světlo, na jehož kontakt to bylo stavěné.
16 dub 2013, 13:48
aha, já myslel, že to bere informace z toho brzdového světla. Možná v tom bude problém. Zkusím to. Případně to rozeberu a uvidím. Díky za radu. Jinak co jsem zkoušel, tak to jde startovat i pravou
16 dub 2013, 17:16
Hondi specialita, spinac ma dve polohy prvni sepne brzdove svetlo a druha sepne starter. Sam jsem se takhle jednou nachytal. Zmacknout opravdu hodne.
22 dub 2013, 14:25
dnes jsem se byl projet a startování mi jde jen přes levou páčku. Žádné druhé cvaknutí slyšet není. Jinak to plexi nějaké koupit musím, od 80 mi to přijde nepříjemný.