Honda SH 300i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod mickielli15 » 29 bře 2013, 15:32

Opravdu je to tak. V běžných podmínkách je použití obou páček nejplynulejší i nejúčinější. Pouze levá páčka chce strašně moc síly, aby začala působit aspoň srovnatelně...
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Losky » 29 bře 2013, 15:54

tak v návodu jsem tohle nějak nezaznamenal. Ok, nebudu experimentovat. Už jednou jsem přehnal předek a dopadlo to špatně
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod _Tom_ » 29 bře 2013, 20:15

zadek brzdí jedním pístkem, předek 2ma pístky. a to vždy.

nelze ale srovnávat síly na páčky a intenzitu brzdění u SH125 a SH300. Skútry používají jiný sytém spojení a rozdělování účinku na předek a zadek
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Losky » 16 dub 2013, 09:40

tak včera první výlet 120km a jede to fakt perfektně. Nejde to srovnávat s tou 125. Na okreskách jsem pořád někoho tlačil:-) Jen nějaký malý štítek by to chtělo, bez něj jet víc jak 90 mi přijde docela jako utrpení
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod angel2904 » 16 dub 2013, 09:55

Přesně tak jsem s tím bojoval cestu od Denárů do Liberce. Plexi muselo být okamžitě :!: Vyšší ceny za Givi AF nelituji. Rozhodně lepší než dražší origo Hondí lopata :roll:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Losky » 16 dub 2013, 11:48

možná je to i tou otevřenou helmou, ,i když má sklo dlouhé. Na Agility 125 to takhle moc nefoukalo. Ale musím zjistit, proč to občas jde nastartovat v pohodě a jindy musím zkoušet packy brzd i startovací tlačítko. Někde je asi špatný kontakt. Vstřikování je slyšet, palubovka taky a pak to jednou naskočí a pak 5x ne
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod angel2904 » 16 dub 2013, 12:26

Mám taky otevřenou, Lazerku a s plegem naprosto v poho bez "průvanu" :wink: Nově i vyklápěčku Givi.
Máš páčku/y vždy opravdu silně zmáčknuté ? Startuje až když opravdu brzdíš, ne když páčku jen polechtáš.. :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod HonzaR » 16 dub 2013, 12:29

Když uvážíš, že originální hondí plexi stojí přes 5 litrů, tak je AF vlastně levné! :lol:
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Losky » 16 dub 2013, 13:07

normálně zmáčknu packu a nic. Musí se držet jen práva nebo levá a nebo obě?
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Myschan » 16 dub 2013, 13:12

Mačkám levou a není problém. Zkus to zmáčknout trochu víc, kolega nenastartoval můj skútr. protože mačkal málo :D
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod angel2904 » 16 dub 2013, 13:18

Taky levou. A fakt to chce řádně zmáčknout. Si vyzkoušej - drž start - pomalu mačkej páčku a uvidíš v jaké poloze až sepne starter.. Jinak vada brzd.spínače v páčce se asi vyloučit nedá. Ale u Hondy :?: :roll:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod HonzaR » 16 dub 2013, 13:37

Určitě levou a dost silně. Mělo by být slyšet 2x tiché kliknutí - první je spínač brzdového světla, to je při lehkém zmáčknutí a druhé po opravdu silném zmáčknutí všemi prsty, to je spínač zapalování. Měla to takhle i 150.

Pravda je, že u Aprilie, nebo Gilery stačilo stisknout libovolnou brzdu, pravou, nebo levou a to i málo. Jen, aby se rozsvítilo brzdové světlo, na jehož kontakt to bylo stavěné.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Losky » 16 dub 2013, 13:48

aha, já myslel, že to bere informace z toho brzdového světla. Možná v tom bude problém. Zkusím to. Případně to rozeberu a uvidím. Díky za radu. Jinak co jsem zkoušel, tak to jde startovat i pravou
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod janon » 16 dub 2013, 17:16

Hondi specialita, spinac ma dve polohy prvni sepne brzdove svetlo a druha sepne starter. Sam jsem se takhle jednou nachytal. Zmacknout opravdu hodne.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Losky » 22 dub 2013, 14:25

dnes jsem se byl projet a startování mi jde jen přes levou páčku. Žádné druhé cvaknutí slyšet není. Jinak to plexi nějaké koupit musím, od 80 mi to přijde nepříjemný.
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 31 návštevníků