Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
26 úno 2013, 22:27
díky za ten odkaz. Je tam rozdíl v délce 7 cm
26 úno 2013, 22:33
plus váha
27 úno 2013, 13:23
jj, jen mě zajímalo, jestli je to o něco delší, když je to takový drak
Tak SHčko je doma. Nechal jsem jim tam PS. Každopádně je to skoro voňavka, 9/2009, najeto asi 15500 km, serviska vedena do posledních kilometrů, nikde nic odřeného, majitel ročník 60, koupil si místo tohodle Transalpa. Každopádně musím uznat, že to jede luxusně. Takže PS je na prodej za 32900,- v Denaru
27 úno 2013, 13:26
Tak si můžeš upravit profil
. Samozřejmě gratuluju a věřím, že budeš spokojen
27 úno 2013, 13:46
Snad bude sloužit dobře. Dnes jsem z toho nějaký ale přešlý, protože cestou do Hondy jsem PSko lehce položil:(
27 úno 2013, 16:03
Teda Losky, gratulace ! Tomu řikám chytit příležitost za pačesy. Během ani ne měsíce druhý stroj. Tak nějak jsem po zhlédnutí inzerátu tušil, že ten stroj se tam dlouho neohřeje. Na ten karambol nemysli, hlavně, že jsi OK.
27 úno 2013, 16:29
lekl jsem se pěkně. Naštěstí se to nijak nezničilo. Na černý motorky mám smůlu. Teď už to snad bude jen ok a zas je člověk moudřejší. No jo, PS bylo takové menší celkově. Snad se to brzo prodá
27 úno 2013, 16:50
Vratas: To SHčko tam bylo od minulýho srpna-října.
27 úno 2013, 16:57
Losky píše:sh300 je stejně velká jako 125?
Stejné jsou 125 a 150. Třístovka má silnější vidlici, víc dimenzovaný rám, má rozdílně uspořádané komponenty - třeba umístění chladiče. Když jsem poměřoval 150 a 300, co stály vedle sebe, tak je větší i prostor pro kolena, řídítka jsou od podlahy výš, širší sedlo. Na pohled se to však zdá stejné.
27 úno 2013, 17:16
pasena : Jo, já to bral tak, že Zbyňák dával odkaz včera v úterý a dneska je fuč. Jestli ho Losky měl vytipované už dávno, to už ale nevím, i tak je to rychlovka
27 úno 2013, 17:38
Věděl jsem o něm, jenže jsem spíš sháněl zachovalého x-maxe. Ale pak jsem viděl tohle, první majitel, top stav, servis jen Honda v MB a poslední servis ve 14 tis v létě minulý rok. Pán si tam koupil nového Transalpa, tak to tam nechal. Ale říkali, že teď začíná být větší zájem o 125
Koukal jsem, že za tři tis km by se měl měnit řemen variátoru, válečky se taky mění až po takhle dlouhé době?
08 bře 2013, 09:18
U válečků spíš záleží na jejich stavu, než je měnit preventivně. Stejně tak stav vodítek variátoru a stav variiátoru, jako celku.
08 bře 2013, 09:40
tak nějak jsem si myslel, že po 15tis km už tyhle součástky budou dávno po výměně, ale vše bylo prováděno podle servisky.
08 bře 2013, 10:18
Asi to moc prožíváš, servisku neřeš, jestli pán nejezdil jen do hospody, krámu a ten měl dole pod kopcem, tak při normálním provozu najezdíš mnohem víc na oboje. Jak válečky, tak řemen, kór když je to prvovýroba originál namontovaný, tak je životnost o hodně delší. Hlavně se opotřebení projevuje postupně a to už dávno budeš se strojem seznámen natolik, že to poznáš sám.
Podle mě jsi zvolil dobrý stroj, celkem slušný výkon a spolehlivost na jedníčku. Sami teď uvažujeme o výměně Aprilky 200 za tuto Hondu, teď se jenom řeší barva
, ale to lze u ženský celkem logicky předpokládat
.