Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
31 črc 2012, 10:44
Kolega si vyřezal z polystyrénu tlustého 10cm takový nadstavec,který položí na sedadlo spolujezdce a popruhy brešen dá přes polystyrén a má tím pádem brašny o těch 10cm výše a může použít větší brašny,je to bohužel použitelné pouze při jízdě bez spolujezdce.
31 črc 2012, 10:53
.. nepoužitelné pro SH kvůli tankování
31 črc 2012, 13:14
proto ty popruhy pod sedlo rozumnou velikost tašek
31 črc 2012, 21:02
na 12tkm - svíčka za palbu 720kč, příště tedy koupím sám a ne v hondě, kontrola ventilů bez nutnosti seřizovat, olej, filtry atd. vše ok
dnes 18000km za mnou. vše jsem zkontroloval materiál mot.olej 230kč, olej.filtr 280kč, air filtr 462kč. tj.celkem 972kč
celkově žádný problém, variátor jsem vyfoukal, vše rozebral, válečky bez plošek i řemen bez výrazných opotřebení, spojka odmaštěná a v pohodě. ve variátoru jen prach. Docela špinavý filtr variátoru, ale to myslím je těmi jízdami v dešti. stačí jen propláchnout a zase vrátit. ten kužel co po něm klouže řemen má na sobě pár míst kde je viděl vyleštění těch nejčastějších otáček, ale jinak hladký. olej v převodech jsem si nechával měnit ve 12tkm takže dnes jen kontrola.
brzdové destičky vzadu sjetá tak necelá třetina, vepředu asi třetina takže na to koukat nebudu. ty mě přežijí.
takže zatím žádné velké výměny. doma to trvá asi o něco déle než servismanům v hondě ale jen říkám není to věda. jen si člověk tak nějak kontroluje vše třikrát.
píšu to jen jako poznatek nechci tu dementovat ty dardy co stojí některé majitele SH na servisech, jen zkušenost jak to vypadá po 18tkm
co jsem nehledal je výměna brzdovky, nevím jak je v manuálu, jestli na to nekouknout po nějakých kilometrech a preventivně vyměnit. časově po 2letech chápu, ale kilometry nevím jestli se tomu nějak věnovat
31 črc 2012, 21:16
Počítáš do toho i tu pístní sadu v 6800km?
31 črc 2012, 22:11
A jak jsi měnil to ložisko v zadnim kole nahoře na Grossglockneru taky nenapíšeš co...
01 srp 2012, 06:44
Pístní sada a zadní ložisko?
To mi tady nějak uniklo.
Včera jsem se stavil mrknout v Hondě Fomi ve F-M a mlsně tam okukoval bílou 300ku, měli tam předváděčku za 94900. Jestli budu dělat v budoucnu upgrade, tak už vím kterým směrem. Předváděčku, bych ale nebral.
01 srp 2012, 11:24
Plánuji koupi tohoto skůtru.Rozhoduji se ale,zda koupit starší cca rok 2009 až 2010, nebo jít do nového.Někde jsem se dočetl, že v roce 2011 proběhl upgrade této motorky.Jde mi hlavně o to zda spotřeba SH 2010 je stejně nízká jako u SH 2011.Mám dojem že motor se neměnil, tak by teoreticky měla zůstat stejná ale raději se ptám vás jako odborníků.
Díky za rady.
01 srp 2012, 11:50
staršího jsem vlastnil a na novém jsem se na půl hodiny svezl,v jízdních vlastnostech jsem nepozoroval žádný rozdíl,co se týče spotřeby,tak jak jsem koukal na ohlasy nového SH,tak jsem jezdil s podobnou spotřebou,ale je to neobjektivní,různá zátěž,jiný styl jízdy,jiný profil cesty,nedá se to přesně posoudit.Když jsem byl na předváděčce,tak mi mechanik v hondě tvrdil,že se jedná jen o kosmetické změny a v jádru je to prakticky stéjná motorka.
01 srp 2012, 11:57
Roman3 píše:Plánuji koupi tohoto skůtru.Rozhoduji se ale,zda koupit starší cca rok 2009 až 2010, nebo jít do nového.Někde jsem se dočetl, že v roce 2011 proběhl upgrade této motorky.Jde mi hlavně o to zda spotřeba SH 2010 je stejně nízká jako u SH 2011.Mám dojem že motor se neměnil, tak by teoreticky měla zůstat stejná ale raději se ptám vás jako odborníků.
Díky za rady.
říkají, že jsem odborník. Máte štěstí, že jdu kolem".. No jo, je to jak říká "keto". Mojí spotřebu modelu 2012 vidíš. Zatím najeto 600km, spíš okresky plynulá jízda, stroj nehoním ani nebudu, takže až se zajede počítám s ustálenou spotřebou kolem 2,5l/100km možná míň. I s FJS jsem tak nějak jezdil o litr, litr a půl méně než ostatní piloti co jsem měl tu čest zde na foru..
01 srp 2012, 13:10
2,5 to už je odvážná spotřeba na tříkilo....
01 srp 2012, 13:23
... 279,1ccm
A já se na ní dostanu
03 srp 2012, 15:29
Tak to si nebudu kupovat 300 skutra abych se honil za spotrebou to si kup radeji elektro kolo.
Ja jsem jezdil se starym sh300 normalnim stylem kolem 4 ale jinak kolem 5.5 kdyz jsem se chtel svest.
03 srp 2012, 15:47
...hele já si užil (zablbnul si) na vojně jako řidič všeho možnýho, takže dneska už se nehoním. Je to moje, šetřím si to, jezdim na pohodu (kolem 100km/h takže žádné courání) a jezdit brzda plyn mě nebaví. Sorry, ale 4litry a víc, tak to už musíš jezdit jak "dobytek" abys takové spotřeby vůbec dosáhl. Navíc skůtra mám pro radost, ne na denní jízdu do práce, nakupy, atd. tak možná i proto, že jezdím spíš mimo město (po městě minimálně), ta spotřeba. I s SW FJS600 jsem jezdil kolem 4L (ostatní, co jsem četl ve vlákně, kolem 5,5).