od _Tom_ » 31 črc 2012, 21:02
na 12tkm - svíčka za palbu 720kč, příště tedy koupím sám a ne v hondě, kontrola ventilů bez nutnosti seřizovat, olej, filtry atd. vše ok
dnes 18000km za mnou. vše jsem zkontroloval materiál mot.olej 230kč, olej.filtr 280kč, air filtr 462kč. tj.celkem 972kč
celkově žádný problém, variátor jsem vyfoukal, vše rozebral, válečky bez plošek i řemen bez výrazných opotřebení, spojka odmaštěná a v pohodě. ve variátoru jen prach. Docela špinavý filtr variátoru, ale to myslím je těmi jízdami v dešti. stačí jen propláchnout a zase vrátit. ten kužel co po něm klouže řemen má na sobě pár míst kde je viděl vyleštění těch nejčastějších otáček, ale jinak hladký. olej v převodech jsem si nechával měnit ve 12tkm takže dnes jen kontrola.
brzdové destičky vzadu sjetá tak necelá třetina, vepředu asi třetina takže na to koukat nebudu. ty mě přežijí.
takže zatím žádné velké výměny. doma to trvá asi o něco déle než servismanům v hondě ale jen říkám není to věda. jen si člověk tak nějak kontroluje vše třikrát.
píšu to jen jako poznatek nechci tu dementovat ty dardy co stojí některé majitele SH na servisech, jen zkušenost jak to vypadá po 18tkm
co jsem nehledal je výměna brzdovky, nevím jak je v manuálu, jestli na to nekouknout po nějakých kilometrech a preventivně vyměnit. časově po 2letech chápu, ale kilometry nevím jestli se tomu nějak věnovat
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km
dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km