Jj, díky. Zajíždím. Momentálně cca 600km (nic moc
). S těma dírama máš částečně pravdu, ale vrtal jsem je tak, aby se nenarušily nosné vlastnosti. Výztuh a prolisů je tam spousta, vrtal jsem jen v ploše. Nosné výztuhy a ostatní zůstalo nedotčeno. Pro orig.kufr jsem se rozhodl spíš kvůli designu, prostě k tomu patří
Není sice tak velký, ale má i lépe tvarovanou opěrku pro baťůžek vč.sklonu. A když pojedu dovču, počítám s bočníma taškama. Včera jsem chtěl jet na "Keep Respekt", ale nevyšlo mi. Tak jen Lbc-Č.Lípa(nějaké zařizování)-MB-Jičín-Lbc. Okresky pro SH podle mě ideální, rychlost 90-110, spotřeba do 3litrů i při novém motoru. Slušné myslím. Co je úžasný tak to, jak 16" kola pohltí vše do čeho 14" vpředu a 13" vzadu na SW spadly
Židlo posez v pohodě, ale tak po 3/4hodině palí mezi lopatkama a L strana zad. Přemýšlím o páteřáku. Ty něco takovýho používáš ? Pomůže to myslíš ? Vůbec nalituju výměny, naopak. Jen jsem v úterý chytnul v lese na Hrubý Skále cestou z Trosek takovou díru, že jsem myslel, že budu kupovat ráfky. Ach jo. Nebyla vidět
Tak asi tak po prvním týdnu zkoušení
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...