Ano, v tech cenach je vse, tzn. vcetne oleje, ted tomu rikaji olejovy balicek
Spojka byla na 50% obdelnicku zesikma sjeta na kov. Filtr tam mel taky podle servisky zustat do priste, ale to byste to museli videt. zajebany jak plice Havla. Skutr fakt dostava zabrat, jezdi Prahu brzda, plnej atd. tzn, ze ustroji opravdu dostava nafrak a prenos toho nadherneho vykonu nekde proste materialem zamava.
Kdybych jezdil styl, taaak, dneska se du projet lazoplazo 50km, nebo do Čimelic na tancovačku a jinak nic, tak tam mam dodnes prvni desticky, remen i spojku.
Kazdopadne jsem rad ze mam znackovy servis Honda k dispozici a i kdyz je to dost penez, hlavne za material, budu to tam davat porad.
Jasne ze az muj mesicni prijem spadne na delnicky prumer, tak jsem se servisem Honda skoncil .-(
Po tech vorvanejch kloubech na prstech, kdyz sjede klic, fakzt netouzim
A pozor s tema cinama, na te kdybych takhle jezdil jako na SH300i tak by cina mela funus....to by nezachranilo ani 30000,- tis...... a hlavne je nejaka cina 300 co ma 21kW???
A ano, auto je levnejsi. Manzelcin 3 roky stary stroj ma najeto 45000km a 3x servis stal dohromady necelych 9000 kc
Otazka je, jak by to auto vypadalo, kdyby najelo ty km na okruhu v Moste jako testovaci. Spojka, brzdy a jine by byla v kyblu taky.