Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
16 kvě 2012, 18:38
servis na 7 000km, výměna oleje, vzduchový filtr, olejový filtr, vypraný filtr variátoru a zase jsem jel jak kdybych to koupil nové. Pořád jsem se ptal co že je to potřeba udělat, tak kolem toho chodil, čistil a vyfukoval prach a měl jsem to i s dofouknutím pneu a umytím. celkem jsem dával 1600Kč
je fakt, že ten vzduchový filtr byl jako prase, i když prý normální.
16 kvě 2012, 20:08
A kdo to dělal? Za 1600 asi ne v Hondě, že?
17 kvě 2012, 09:31
1600 - cena materiálu a práce byla "domanico", ne?
17 kvě 2012, 09:45
ano práce by stála 450kč hodina. I tak bych byl spokojený
25 kvě 2012, 08:08
Ahoj všichni. Tak jsem se stal taky majitelem SHáčka. Prozatím naprostá spokojenost. Mám najeto cca 2.500km, spotřeba kolem 3,2 l (50% Praha + 50% okolo Prahy). Jediné co mě zatím štve je jakési kovové drnčení, které se ozývá ze zadní části, asi z variátoru. Poprvé se zvuk objevil při cca 2.000km. Zvuk je nejintezivnější kolem 60km/h nebo při prudší akceleraci. Nevím jak funguje variátor, ale připadá mi, že to souvisí nějak se spojkou (teda jestli tam nějaká je). Nemáte s tím někdo zkušenost? Já progoogloval celé fórum, ale nic jsem nenašel.
25 kvě 2012, 17:37
Tak to vitej mezi nami. Pokud Ti to drnci a je to mozne predvest, tak bych s tim zajel do servisu k prodejci at ti rekne cim to je a pripadne to opravi.
25 kvě 2012, 19:46
Do servisu zajedu. Jen jsem myslel zda někdo nemá již podobnou zkušenost, abych věděl na co se mám připravit.
31 kvě 2012, 21:29
po delší době snad jen k tlumičům. po příjezdu z alp se mi za posledních 200km po českých silnicích zdá, že to je jak skákavá koza. a dnes se ohnu k nastavení a koukám že jsem po alpské cestě zapomněl vrátit nastavení z rakouské silnice na českou. tj. o 4 polohy do měkých
01 čer 2012, 14:02
Dotaz u toho nastaveni - s vybavou vazim 110 kg. Mel jsem neco s nastavenim udelat? Ci tovarni nastaveni je OK i pri 110 kg?
01 čer 2012, 15:13
Tak na to není jasná odpověď. Vesměs to funguje takhle. Z výroby je něco nastaveného, ty se první kilometry seznamušeš a přijde ti to normální, přijmeš to jako vlastnost podvozku. chová se to tak a tak.
najedeš několik set kilometrů a zkusíš třeba změnit poloho na tlumičích. Na těch cestách kde jezdíš nejčastěji. no a uvidíš jestli je to uskákané, jak se to změnilo v zatáčkách nebo se spolujezdcem.
Prostě to chce vyzkoušet. S nastavením lze pohnout i rukou, jen u výfuku to jde hůř
01 čer 2012, 18:18
Diky - jeste dotaz - mam najeto 1560 km ale jeste jsem nestihnul servis... je to problem?
02 čer 2012, 09:27
Tezko rici, ale zalezi na servisu. Zrovna tu prvni vymenu bych zbytecne nepretahoval, tech obrusu v oleji bude dost. Ja prvni vymeny nepretahl o vice jak 100km. Asi dvakrat se mi povedlo pretahnout o cca 1000km, ale bylo to ve chvili, kdyy uz mel motor najeto 20t km a vice a nikdy nebyl v servisu problem.
02 čer 2012, 21:18
zpátky to už nevrátíš, tak bych zajel do servisu, nechal vyměnit olej a pokračoval v ježdění. Co s tím jiného. Podle mě to zásadní vliv mít nebude, jen bych to neoddaloval
02 čer 2012, 21:25
Byl jsem v Hondě MB na garanční prohlídce ve 1400km a nebyl problém.
02 čer 2012, 22:47
10 000km má teď ta moje bílá
Pro případné kupující uvádím: těsně po GO motoru. ze závad těsnění pod hlavou, nové destičky, nová klika, řemen, válečky
Realita: jen taknování a odstraňování mušek