Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
30 bře 2012, 19:50
tak jsem si dnes udělal radost, trocha toho komfortu neuškodí. Jsou věci, které vážně fungují
Zvláštní dík
Keto.
http://tom-galerie.rajce.idnes.cz/Plexi_Givi_Airflow
01 dub 2012, 16:01
Dvě slova: "doooost dobrý !!"
Co vibrace ? Především té nástavby. Nemám představu jaké vibrace vyvolává jednoválec Honda (předpokládám, že žádné
). Znám jednobuch jen z X9 250ccm (a Jawa 250 1969). Na X9 jsem měl taky velký plexi a vibrovalo to jako ďas
I proto mám teď SW, ale spokojil bych se i se 400-stovkou. Po které ostatně stále pokukuju. Došetřím a na příští rok asi pořídím. Chci nový, ideálně nějakej kus z prodejny se slevou...
01 dub 2012, 16:05
právě proto jsem vybral toto plexi, je totiž uchyceno mnohem robusněji než jen nějakými tyčkami za zrcátka apod. tohle je spojené přímo s konstrukcí řidítek pod předním plastem. spodní plexi je uchycené přes gumu nic se neklepe. za jízdy ani ťuk, po nastartování studeného motoru trochu ano, ale podle mě kufr mnohem víc, takže klepání plexi nepozoruju. Hlavně jízda za ním je luxusní
01 dub 2012, 16:13
Jak říkám, velká paráda ! Vysleduj rozdíl ve spotřebě a písni sem pak někdy cifru
02 dub 2012, 10:17
Chrání to i ruce? Na foto to není moc poznat. Jinak pěkné, ale asi by mi bylo líto řezat ty díry do plastu.
02 dub 2012, 13:00
chránění rukou částečné je, zatím co jsem jel v mírném dešti tak rukavice mokré nebyly, uviím zatím s tím nemám zkušenost.
Díry do plastů: ano hledal jsem různá řešení. pokud bez děr pak jedině uchycení za zrcátka = vyšší vibrace = menší plexi, Plasty, do kterých se muselo řezat se případně nechají objednat samostatně. jsou to jen ty černý kousky, oba cca za 260Kč
02 dub 2012, 13:05
prozradíš na kolik tě ta paráda vyšla ?
02 dub 2012, 13:51
Tak to jo, jsem zvědav na zkušenosti, jsi asi první tady s tímto typem.
02 dub 2012, 14:10
zahraniční fora jsem probrouzdal detailně a tam to je přesně opačně. je málo kdo jezdí bez pléga
dnes jsem měl nějaké cesty po dálnici, překvapilo mě, že při maximálních rychlostech nebo rychlosti nad 140km\h cítím vibrace, ze strany na stranu, jakoby rozvlnění. mám pocit že je to způsobeno větším kufrem, který byl naložen cca 6kg věcí. Plexi to není, nastavení na to nemá vliv, bez kufru jsem nejel takže porovnání nemám, a poslední cesta loni kdy to nedělalo bylo ješt bez kufru. pak koukám že na štítku kufru je nějaký max rychlost 100km\h co to je?
je moje podezření možné?
02 dub 2012, 21:13
Rozhodně ano. Zkus i jízdu bez kufru a uvidíš hned jaký je to rozdíl. Aerodynamika je k***a..(stejně jako gravitace
= osobní zkušenost). Nebo nalož spolujezdkyni (vyplní tak mezeru mezi tebou a kufrem) a nežádoucí obtok vzduchu bude pryč..
03 dub 2012, 11:08
a maximálka zustala stejná?
03 dub 2012, 11:58
SH je celkem dost citlivy na jakykoliv vitr a pokud nefouka primo do zad, tak vzdy se od cca. 125km/h trochu vlni. Je potreba pevne drzet riditka. Jak uz jsem kdysi davno psal, je to skutr do mesta, na kterem se sedi jak na zidli ve skole a od toho se odviji i nedokonalosti ve vyssich rychlostech. Nekdy staci volnejsi bunta ktera zacne litat jak praporek a uz se taky vlnis.
03 dub 2012, 12:52
Tome, pěkný plexi, líbí se mi ta variabilita - nakolik to bratru přišlo? Ať se vztekám, že jsem investoval do hondího orginálu...
04 dub 2012, 06:49
nj je to ono, klidně to práskni
jinak nevím jestli maximálka zůstala stejná, já totiž nevím jaká je
Takže za mě to jede rychle i s plexi