Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
08 říj 2011, 19:30
poznatek: ventilátor chlazení mi spouští častěji než u PS125ky. teplota cca 22st venku, rychlost bez honění po městě. teploměr +- pár milimetrů na středu v optimu. ne že bych to asi nějak řešil
klidná projížďka, mokré silnice a spotřeba 2,4l/100km
09 říj 2011, 11:50
Jak to děláš? Já 3,6 a doufám, že se s novým varcem vlezu do 4
11 říj 2011, 16:39
pořád nějak nechápu to časté spínání ventilátoru třeba ve městě při pocukávání. teploměr ukazuje v optimu jen při těhle teplotách tumu nerozumím. U 125ky jsem ani nevěděl že ventilátor mám
11 říj 2011, 17:47
Dělá mi to taky. Jedu a nic. Přijedu, postavím na stojan, odemknu bránu, nasednu.. a už běží ventoš
. Ale mně to nevadí, protože jsem flegmatik. A to je mně taky jedno
. Větrá, nevětrá, hlavně že startuje na brnk a je naprosto spolehlivej a jede jak malá stíhačka
11 říj 2011, 21:13
je fakt, že pokud by byllo něco v nepořádku určitě by o tom dal vědět teploměr ukazující vyšší teplotu
13 říj 2011, 08:58
Kdyby náhodou ještě někdo váhal ve výběru Honda SH300i vs. Kymco People GT300i, tak
KLIK ZDE
14 říj 2011, 20:29
Jediné, čemu bych dal přednost u Kymca je to diodové světlo. Ale celkově rozhodně Honda.
14 říj 2011, 20:52
mě je to už jedno
co mě vadilo u kymca byl kufr. pozor ještě v recenzi neuvedli, že u kymca je dno kufru profilované a ne rovné, tím se ubere další kus místa, jen teď nemohu najít žádnou fotku při otevřeném kufru
16 říj 2011, 17:41
Jestli Kymco míří mezi zavedené značky, bude mít ještě zatraceně trnitou cestu. Konkurence spolu s despektem k čínským výrobkům je v evropě silná. Ale tak, jako se to podařilo třeba Hyundai za 20 let, dostat se mezi kvalitní masovky, ještě se třeba dočkáme obratu, kdo ví...
16 říj 2011, 19:36
Myslím, že nejsem podjatej ani snob, jezdím v Kii a na rozdíl od minulé Toyoty jsem zatím po více než dvou letech neměl žádnou závadu, ale tvrdím, že Honda je Honda. Ještě můžu i Yamahu a Suzuki. Ale ty čínský skútry prostě nemusím. Jinak u své SH jsem zatím neměnil ani žárovku
. Jediná závada byl drnčící kufr, ale podložil jsem gumou na těsnění dvěří a je to super
18 říj 2011, 19:11
u hondy jsem měnil žárovku ve 20tisících a strašně jsem se divil že praskla
dnes najeto cca 200km se změněným nastavením zadku z nejtvrdšího stupně 5 na čtyřku. tj. měkčí zadek. pocit o poznání méně drncavé a po 200km bez zastavení se mi sesedalo s menší únavou. Jak máte na SH300 nastaveno vy a pocity?
18 říj 2011, 19:33
Mám nastaveno jak doporučuje výrobce, číslo nevím, asi to bude na prostředek. Zatím jsem nedělal žádné pokusy, spíš se jen raduju z toho motoru
18 říj 2011, 19:34
z hlavy neřeknu co doporučuje výrobce. já měl od koupi nastavenou default na nejtvrdší
20 říj 2011, 19:32
Spotřeba s variátorem Malossi, nastaveno na sport - 3,94l. Dříve cca 3,6, takž zvýšení spotřeby ani ne o půl litru, za to myslím stojí.
21 říj 2011, 20:47
a jak to jede s tim multivarem je to velkej rozdil? V kolika upada akcelerace? Je stejne velkej nebo je vetsi co max rychlost?