Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
05 pro 2007, 14:59
BALU pošli prosímtě nějaké foto jak máš skůtra s kufrem a plexi i těma chráničema, určitě jsi už namontoval vše a jezdil si, venku je jak v létě.
05 pro 2007, 23:24
to kodajz: zatím je vše zabaleno v krabici v garáži. Pokud si to vůbec budu montovat, tak to asi nechám udělat s 1000 km prohlídkou.
Teď jsem ten link zkoušel a on nějak nefunguje. Ale funguje přes
http://www.honda.cz, tam kliknout na moto, pak na skutry a na nich na SH 300 a u něj na nabídku příslušenství a je tam ta fotka v plné parádě. Je to v .pdf.
06 pro 2007, 08:57
ano díval jsem se a je tam. NEvypadá špatně, je to hodně praktický skůtr. Měl jsem asi 1 měsíc na vyzkoušení Dylana 125-kdyby to nebyla 125ka tak bych si jí nechal určitě. Obsah 300 by mi už vyhovoval. Počkám si na tvé zkušenosti z provozu v dešti, jestli ta přední kapotáž není malá.
06 pro 2007, 09:00
Já jsem taky zvědavý na fotky. Ale ne ty komerční od Hondy, ale nafocené v reálu z různých stran a úhlů. Jak budeš mít namontováno, určitě nafoť a hoď sem.
06 pro 2007, 19:27
Nemáte někdo povědomost o tom, jestli je možné nějak seřídit vůli levé brzd. páčky? Přesněji, mám teď po ujetých asi 130 km pocit, že musím levou brzdu zmačknout daleko víc a větší silou, abych mohl scoota nastartovat. Jinak mačkám startér a nic se neděje. Předtím u Leada a i u tohodle jsem za to jen lehce a ne daleko zabral a mohl jsem startovat.
06 pro 2007, 20:13
Tak přinejhorším mačkej pravou
07 pro 2007, 09:07
jestli není problém v brzdovém spínači. Je tam malý spínač na který tlačí páčka. Koukni při jaké intenzitě zmáčknutí se ti rožne brzdové světlo.
07 pro 2007, 12:26
Na pravou páčku startér vůbec nereaguje, ( v manuálu je uvedena ohledně startování jen levá páčka) a při zmáčknutí levé svítí brzdové světlo v podstatě okamžitě. Asi se zajedu zeptat do servisu, jestli to budou vědět. Hodil jsem sem ten dotaz, jestli někdo s tím nemá zkušenosti, nechce se mi kvůli tomu nechávat skutra v servisu, pokud by nebyli schopni to poštelovat na počkání, o čemž mám pochybnosti. Na druhou stranu nechci riskovat, že mě to nekde 100 km od Prahy nechá ve štychu, že nenastartuju. A přes nastartování roztlačením nemám šanci.
07 pro 2007, 12:38
pak dej vědět čím to bylo ať neumřeme blbí a máme zkušenosti pro svoje miláčky
07 pro 2007, 13:40
Přes telefon mě řekli, že se tam nic neseřizuje, jediná zrada by mohla být ve spínači, který je u brzdové páčky, že by někam "popošel", ale více méně to vylučovali. Mám tam přijet, pak poreferuji.
07 pro 2007, 16:54
Zvláštní, můj startér reaguje na přední i zadní brzdovou páčku. Pravá páčka je efektnější, několika prsty zmáčknu páčku, palcem na sekundu startér,motor blafne a jedu.
Naposledy upravil
pava dne 07 pro 2007, 16:57, celkově upraveno 1
07 pro 2007, 16:55
Vrátil jsem se ze servisu, prohlídli vozítko a řekli, že je vše OK. Že se ta poloha páčky při startování může u nového scoota změnit, protože si jednak sednou destičky, jednak, že je i možné, že tam byla nějaká malá bublinka, která odcestovala do nádržky, prostě se to provozem odvzdušnilo a že se rozhodně na tom nic neseřizuje. Fakt je, že startuje na pokaždé, měl jsem jen obavy, aby to nepokračovalo až k nestartování. Povrdili mi, že u těchhle skutru, které jsou nabité elektronikou, se nedá startovat pravou páčkou. Na montáž plexi jsem objednán na příští pátek. Ale nedám si ho vrtat, nebudu mít namontované ochrany rukou.
07 pro 2007, 16:59
Já mám najeto něco přes 5tkm a páčky zabírají ve stejném místě jako u nového skútru. Ale možná jen málo brzdím.
07 pro 2007, 18:16
U SH300 je duální brzda a u 150 asi ne
07 pro 2007, 23:08
SH 150i je vybaven cituji "kombinovaným brzdovým systémem (CBS)" Stlačením páčky zadní brzdy, aktivujete zadní brzdu a částečně i přední brzdu.