Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
22 pro 2010, 02:15
_Tom_ píše:nevíte jak je to s ABS na SH300i ? nechá se koupit i u nás model s ABS?
ne, k nam se s ABS nevozi. Ja si chtel priplatit a neslo to. Jedine si to dotahnout jako IDV z Reichu.
23 pro 2010, 14:28
Tak v tom vůbec neumím chodit
26 pro 2010, 09:26
zdravim všetkych. co poviete na sh 300,rok vyroby 6/2007,kupena 1/2008, najazdenych 8000 km,cena 3100 eur? chcem kupit hondu a tato je na predaj. vdaka
26 pro 2010, 09:53
Nechci tě od ní odrazovat,ale tato honda se moc nepovedla při vyšších rychlostech kmitají říditka je to nebezpečné pár italů už si rozbilo hubu i když se momentálně dostala na první místo v prodeji,ale hlavní důvod je,že tam do konce tohoto roku funguje šrotovné kde ušetří skoro 1.000 eur.Jinak co bych ti já poradil z retro je piaggio beverly 300 ti už mají to kmitání říditek vychytané,a poslední model je nádherný.Pročti si pár italských for a uvidíš,že honda není žádná výhra i když mně to samotného mrzí taky jsem si ji chtěl příští rok pořídit,ale na takhle nebezpečném stroji jezdit nechci.
26 pro 2010, 11:20
jedna sa o konkretne honda sh300 alebo ročnik 2007. a ako je to s tym šrotovnym?
26 pro 2010, 11:31
namortool píše:zdravim všetkych. co poviete na sh 300,rok vyroby 6/2007,kupena 1/2008, najazdenych 8000 km,cena 3100 eur? chcem kupit hondu a tato je na predaj. vdaka
Pokud ma jasny puvod a kilometry odpovidaji, tak s chuti do toho. I Honda muze mit poruchu nebo pokud budes potrebovat nejake prislusenstvi, tak zajiste ocenis velmi kratke dodaci lhuty. Zejmena v lete je neprijemne, kdyz u nekterych dodavatelu cekas treba mesic na dodavku, ze maji zrovna prazdniny a nedelaji. Motorove tomuhle skutru neni co vytknout.
Pokud nekdo neco pise o kmitani riditek, tak v ramci objektivity je nutne pripomenout, ze pricin muze byt xx a ze se casto tento problem resi i na moto forech u vsech moznych typu motorek. Treba v mem priprade u SH 125 to bylo pneumatikou, ktera byla naklepana na ceskych silnicich. Ackoliv je SH 125 ve sve tride spis to drazsi co je k mani, tak vyrobce mi tam dal v zakladu kdovijake pneumatiky. No ted jezdim na Metzeler feelfree - Treba Suzuki je dava na skutr Sixteen 125 v zakladu. Vibrace se vetsinou projevi, kdyz pustis riditka, kdyz je drzis, tak o tom nevis a kdyz je drzis, tak neni nejaka rasovina jako motorkros. Celkem dost toho je o tom napsane tusim i zde na foru a nebo na jinych forech ... motorkari.cz.
26 pro 2010, 11:42
neviem si predstavit o ake velmi či velmi citelne je to kmitanie,ale ja som amater na moto som sedel pred 20rokmi ked som robil vodičak. takže pre mna je kupit skutra len a len na pohodovu jazdu vo dvojici. myslim tym že nad 100km/hod sa asi ani pokušat nebudem.proste pohoda klidek.
26 pro 2010, 18:14
Všichni dobře víme kdo tady řídí trh se skůtry je to itálie a když už tento problém řeší přímo z hondou tak to opravdu není legrace.Jinak jste mně špatně pochopili nemyslel jsem pustit řídítka oběma rukama to dělá jenom trouba,jde o to sundat jednu ruku z říditek při rychlosti nad 100 km|h je o zdraví tento problém italové řeší skoro rok z hondou.A zřejmně to zabralo,protože jak jsem četl recenzi nového modelu pro rok 2011 tak se zaměřili na jeho agilitu což je tento problém plus kroucení v zatáčkách snad jsem moc lidí nenaštval,ale prostě takhle to je jak jsem psal chtěl jsem si ji koupit a u nás se jenom chválí tak jsem si vyhledal forum v itálii a ejhle byl jsem překvapený jaké je vlastně pravda prostě do ted je podvozek nebezpečný a tolik peněz se dá utratit za kvalitnější skůtr.
26 pro 2010, 19:56
[quote="koudáček"][/quote]
Chodim na několik zahraničních fór o SHčku a spíš jsem se tam setkal s tím, že se řešil počet km vs. stáří a že to ještě jezdí - jo placený agent od Hondy rozhodně nejsem a pánové z jednoho nejmenovaného servisu mohou vyprávět. Já když se po několika stech km za den protahuji, tak klidně obě řidítka řekněme při 60tce nebo 70 pustím a za troubu se nepovažuji a právě originální pneu co tam bylo, tak když jsem tohle udělal, tak se řídítka natolik rozkmitala, že jsem šel téměř do škarpy. Nové pneu/jiná značka a bylo po problému - je to ale u skútrů velmi individuální. Nechápu tvoje spojení slova agilita a kmitání řidítek. Obecně skútry jsou proti motorkám jinak konstruované - jinak brejle a přední vidlice, jiné těžiště - každý skútr na velkých kolech tohle víceméně dělá. Podle tvojí logiky bych mohl odsoudit všechny skútry na malých kolech, protože na českých "silnicích" budou určitě "nebezpečné". Bohužel ne vše je jako TMax nebo SilverWing - no to už jsou jiné konstrukce.
Já jsem už za svojí kariéru na 2kolech řešil řadu věcí s Yamahou, Suzuki a i s Hondou. Těžko říci co tím myslíš, tím řešili. Na It fóru se u SHčka více řešil duální systém brzd, že to nic moc atd. no řešili to týpci co s tím jezdili po zadním a chtěli i po předním a to dost dobře nešlo. Smyky jdou teda prý i s Dual CBS, ale není to prý ono. Pokud by to bylo jak popisuješ, tak by pravděpodobně podobný skútr nedostal homologaci a už vůbec by podobný skútr nezaznamenal tak vysoké prodeje.
Na SHčku 300 jsem nikdy nejel. V časopisech Roller fahrer, roller journal, Scooter und Sport, Mottoreta, Scooter xpress - jsem se nikde s názorem, který prezentuješ nesetkal a to v jednom z výše uvedených časopisů byl i dlouhodobý test a nejen pouhá rezenze. Zde na fóru se tuším podobné informace diskutovali, tj. stačí si projít fórum, kontaktovat majitele a potom hlavně je dobré si ten skútr project.
Omlouvám se
že se z pozice SH125 motám k SH300, u SHčka 125 a PSa už byla jedna flame o duálních brzdách ... jen chci doplnit pár informací. Také mi je divné, že by Honda s nápravou čekala tak dlouho, to co popisuješ zní velmi dramaticky. Pokud k tomu máš nějaké informace, tak si je rád přečtu - to nemyslím nějak ironicky.
26 pro 2010, 21:06
http://shclubitalia.forumfree.it/?t=27814506 Asi nestuduješ ty správné stránky a už vás tu nechám na pokoji.A to je jeden příklad z mnoha v itálii u nás se skoro mlčí asi že to je honda.
26 pro 2010, 21:45
Já si myslím, že nej je osobní zkušenost, protože co popisuješ by člověk musel zjistit po pár km. Opravdu jsem nikde v žádném testu (německé a holandské čas) nenarazil u Hondy SH125/150/300 na problém o kterém píšeš. U mého SH125 to bylo jednoznačně pneumatikou (kdoví jaká značka a boule po celém obvodu po 7 tis.) nové pneu Metzeler drží už 18 tis. Je otázkou jaké závěry by si někdo z venku dělal nad něčím z tohole fóra.
Edit
V minulosti jsem kvůli 3x stejné závadě reklamoval jednoho skútra a dostal jsem nového - bylo to i díky velmi serioznímu přístupu servisu a zejména díky jeho majiteli, kterému záleželo na značce co prodával - víc o tom nebudu psát, byla to japonská značka. Já jen, že nemám důvod jen tak někoho chválit, aby si to někdo špatně nevyvětloval. Nechápu ale ani rychlé odsouzení kohokoliv.
27 pro 2010, 11:44
Mám SH 300i rok výroby 2009 najeto zatím 5 000 km na původních pneu v řidítkách z výroby zavaží a nikdy jsem problém s kmitáním nezaznamenal ,zatím bez jediné závady , předtím 6 let honda 125@ a jezdila celou dobu bez jediné závady. Nechápu jak někdo může něco hodnotit co nezná a nemá.
27 pro 2010, 15:10
Jestli muzu rici zkusenost s kmitanim riditek, tak jsem zkousel nezavisle na sobe dve SW 600 a pri urcite rychlosti si zakmitaly docela hodne oba, pokud clovek drzel riditka pevne vubec to nevadilo, co vic, nebylo to vubec pozorovatelne. Kdyz jsem se dale pidil, dosel jsem k zaveru, ze to dela vetsina skutru, az na par vyjimek (T Max, B650, Majesty 400), potvrdilo mi to nekolik majitelu, napric znackami. Po konzultacih jsme dosli k zaveru, ze kmitani zpusobuje specificka konstrukce ramu skutru (jednoduche bryle, mala kola apod.), pak staci ojete pneu, nedotazene rizeni a kmitani se projevi v cele sve krase. Podotykam, ze mam asi stesti, ale u me M400 se nic takoveho neprojevuje. Nerikam, ze se z vyse popsanymm jevem, neda jezdit a ze je zivotu nebezpecne, jen je to krapet neprijemne, obzvlaste pro lidi, kteri na to nejsou zvykli, navic pro ty kteri maji vyzkouseno, ze to jde udelat tak, aby to nekmitalo (mezi ktere se pocitam treba ja.)
27 pro 2010, 20:25
mtucek píše:Mám SH 300i rok výroby 2009 najeto zatím 5 000 km na původních pneu v řidítkách z výroby zavaží a nikdy jsem problém s kmitáním nezaznamenal ,zatím bez jediné závady , předtím 6 let honda 125@ a jezdila celou dobu bez jediné závady. Nechápu jak někdo může něco hodnotit co nezná a nemá.
Na toto musím ještě naposledy zareagovat,nezlob se hodnotí to svět a né já a je zajímavé,že v česku s tím problémy nejsou,ale na to si už dokážu odpovědět sám známe naši mentalitu tak v tom pokračujte nikomu neříkejte ani slovo přece,když jsem si naběhnul já at si naběhne i ten druhý a to opravdu nemyslím ve zlém.
27 pro 2010, 20:48
Kmitání řidítek u SH už se tu jednou probíralo. Někomu to dělá, někomu ne. Já třeba můžu pustit řidítka v 80km/h a nechytnout se až skoro do zastavení a řídítka se ani nehnou. Nedělalo mi to s origo obutím, ani teď s Metzelerama.