[quote="koudáček"][/quote]
Chodim na několik zahraničních fór o SHčku a spíš jsem se tam setkal s tím, že se řešil počet km vs. stáří a že to ještě jezdí - jo placený agent od Hondy rozhodně nejsem a pánové z jednoho nejmenovaného servisu mohou vyprávět. Já když se po několika stech km za den protahuji, tak klidně obě řidítka řekněme při 60tce nebo 70 pustím a za troubu se nepovažuji a právě originální pneu co tam bylo, tak když jsem tohle udělal, tak se řídítka natolik rozkmitala, že jsem šel téměř do škarpy. Nové pneu/jiná značka a bylo po problému - je to ale u skútrů velmi individuální. Nechápu tvoje spojení slova agilita a kmitání řidítek. Obecně skútry jsou proti motorkám jinak konstruované - jinak brejle a přední vidlice, jiné těžiště - každý skútr na velkých kolech tohle víceméně dělá. Podle tvojí logiky bych mohl odsoudit všechny skútry na malých kolech, protože na českých "silnicích" budou určitě "nebezpečné". Bohužel ne vše je jako TMax nebo SilverWing - no to už jsou jiné konstrukce.
Já jsem už za svojí kariéru na 2kolech řešil řadu věcí s Yamahou, Suzuki a i s Hondou. Těžko říci co tím myslíš, tím řešili. Na It fóru se u SHčka více řešil duální systém brzd, že to nic moc atd. no řešili to týpci co s tím jezdili po zadním a chtěli i po předním a to dost dobře nešlo. Smyky jdou teda prý i s Dual CBS, ale není to prý ono. Pokud by to bylo jak popisuješ, tak by pravděpodobně podobný skútr nedostal homologaci a už vůbec by podobný skútr nezaznamenal tak vysoké prodeje.
Na SHčku 300 jsem nikdy nejel. V časopisech Roller fahrer, roller journal, Scooter und Sport, Mottoreta, Scooter xpress - jsem se nikde s názorem, který prezentuješ nesetkal a to v jednom z výše uvedených časopisů byl i dlouhodobý test a nejen pouhá rezenze. Zde na fóru se tuším podobné informace diskutovali, tj. stačí si projít fórum, kontaktovat majitele a potom hlavně je dobré si ten skútr project.
Omlouvám se
že se z pozice SH125 motám k SH300, u SHčka 125 a PSa už byla jedna flame o duálních brzdách ... jen chci doplnit pár informací. Také mi je divné, že by Honda s nápravou čekala tak dlouho, to co popisuješ zní velmi dramaticky. Pokud k tomu máš nějaké informace, tak si je rád přečtu - to nemyslím nějak ironicky.