Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
15 črc 2010, 15:43
Teď jsem se díval na stránky Auto Jarov a mají tam SHáčko 300 za 105.000,- Kč, o 20.000,- Kč levnější. To už asi stojí za uvažování tomu, kdo na něj má spadeno.
15 črc 2010, 16:01
zajímavá sleva, nicméně svezení je o domluvě, poměr cena, váha skútra a rozměry + 300ccm motor nevím co bych hledal lepšího. Je to o Hondě, přístupu. Ideál, zkusím kouknout na jarov
16 črc 2010, 10:51
Balu píše:Teď jsem se díval na stránky Auto Jarov a mají tam SHáčko 300 za 105.000,- Kč, o 20.000,- Kč levnější. To už asi stojí za uvažování tomu, kdo na něj má spadeno.
Ale ptam se, ma to smysl bez te ABS?
16 črc 2010, 11:59
Nikdy jsem na motce ABS neměl a myslím, že nejspíš mít nebudu. A nevadí mně to. Mít ty prachy, šel bych do toho.
16 črc 2010, 23:22
Ja jsem zatim jenom teoretik, vzdy ruzne pujcene skutry, nikdy jsem nevlastnil. Ale tu 300 bych dal, jenom vim, ze kombinaci CBS a ABS si hodne chvali napr. u Varadera 1000.
19 črc 2010, 11:27
Mám třístovku bez ABS a myslím, že jsem ji mohl možná potřebovat jednou za těch 20.000 km, co mám na ní ujeto. Na GW ABS mám a ještě jsem ho nezažil pracovat, jen doufám, že funguje. Záleží jak jezdíš a do jaké situace se dostaneš. Je lepší, když ho máš, zejména z hlediska pocitu jistoty, ale jezdit se dá i bez ABS.
19 črc 2010, 12:06
g.man píše:Kdysi, když jsem měl enduro, tak mě to kdosi vysvětlil tak, že je to prý kvůli tomu, že při vypínání klíčkem se ve spínačce prý více ničí - opalují kontakty, jak se rozpíná ten proud co tama leze
. Ten vypínač na řidítkách je prý na to více dimenzovaný a proto se to má používat na vypínání. Tož tak. Jinak na Sh mám taky jen klíček, ale pokud mě paměť neklame, tak na SW už byl taky vypínač.
Mě naopak bylo řečeno že červený je bezpečnostní třeba při nehodě a naopak je velmi žádoucí používat spínací skříňku k vypnutí.
Teď jsem se koukl do manuálu ke skůtru a tam je píší, že se má používat spínací skříňka a engine stopper pouze v případě nouze. Já ho používám jenom když zastavím a chci nechat svítit světla.
19 črc 2010, 12:15
Dík za info. Tak to mě uvedli v omyl
. Hlavně že mi známej říkal, jak jsem blbej, když nepoužívám to červený tlačítko. Takže pokud je to v manuálu, tak je to jasný a není co řešit. Super
20 črc 2010, 21:09
Na Jarove maji ve sleve verzi s oznacenim SH300A ,nevite jaky je rozdil oproti SH300i ?
20 črc 2010, 22:07
Podle mě je to označení nějaké verze, ale pořád je to SH 300i. Že by to znamenalo ABS, to se mi nezdá. Tak jim hoď mail, ať ti na to odpoví.
23 črc 2010, 18:08
Tak jak to dopadlo? Co ten Jarov?
P.S.: SHacko300 - máš SZ.
24 črc 2010, 08:48
Prodejce nic nevedel pry je to rok vyroby 2010, tak jsem ho objednal , bude k vyzvednuti pry do 10 dni , budu informovat.
24 črc 2010, 09:30
Kolik za ne das a lze smlouvat? O ABS nic nevedeli?
24 črc 2010, 17:30
Cena v akci je 105 tis s kufrem o ABS nic nevi.
29 črc 2010, 23:33
Mám SH300 tři roky, nechal jsem si ji dovézt jako novou z Německa, protože u nás se verze s ABS neprodává. Po čase se mi zdál výkon malý, tak jsem nechal vyměnit variátor za J. Costa evo II. Rozdíl hlavně v rozjezdech je brutální, jenom čekám, co to udělá se spotřebou, protože pocitově (podle zvuku- mám stavitelné plexi Givi a výfuk Leo Vince, takže motor je slyšet dostatečně
) je hlavním výsledkem výměny zvýšení otáček ve všech režimech a ručička palivoměru padá dolů podezřele rychle, přestože se záměrně snažím "nový výkon" moc nevyužívat. Maximální rychlost nicméně zůstala stejná.