Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
27 čer 2010, 11:32
Jeden čas jsem uvažoval o koupi Hondy 400 s ABS, která se sem taky nedovážela-nevím, jak teď- a bylo mi řečeno v Hondě na Jarově, že by to museli projednat s českou centrálou jako individuální dovoz. Takže si mylím, že záruka je mezinárodní. Ale jak by to dopadlo nevím, přestal jsem se o to zajímat, když jsem koupil GW.
27 čer 2010, 14:07
Zaruka je normalni 2leta, minimalne v EU, jen se musi clovek pripravit v ceske kotline na to, ze vetsina prodejcu bude delat nenapadne tezko postihnutelne a dokazatelne obstrukce. Mam zkusenost a ne ojedinelou, ze jakmile zjisti, ze sis moto nekoupil primo od nich, tak absolutni nezajem, vstricnost apod.
29 čer 2010, 10:05
Pak zbývá jen se obrátit přímo na Hondu,ať si v tom udělá pořádek. Když chce prodávat svoje výrobky, tak by jí mělo být jedno, kde si je koupíš.
30 čer 2010, 18:15
dnes jsem se stavoval na otočku v hondě a zase jsem slyšel samou chválu na 300kilo, sakra ti prodejci vědí jak na mě. ještě že mě na tom nenechají svést. to by bylo snadné rozhodnnutí
K čemu slouží červený přepínač na pravé straně řidítek?
01 črc 2010, 07:45
Tipnul bych, že to bude stejné, jako u motorek. Tedy vypínání motoru - zapalování.
01 črc 2010, 10:13
Tipoval jsi dobře.
Mě ale vypínání motoru tímto způsobem moc nedoporučovali, ani už nevím proč. Taky nevím, proč to tam je, když dostatečné vypnutí je pomocí otočením klíčku.
01 črc 2010, 10:26
ha koukám záludná otázka i pro majitele. mě právě taky přišlo, že k vypnutí je klíček
01 črc 2010, 10:42
A ty to na té své PS 125 nemáš? Já to měl i na Leadu 100. Na GW to mám taky, i když v jiném provedení, ale princip stejný. V podstatě je to k použití, když máš obě ruce plné a nemáš možnost sáhnout na klíček, což se mi na GW vzhledem k jeho váze už několikrát "podařilo". Má to taky tu nevýhodu, že když motor vypneš tímto způsobem a pak na to zapomeneš, tak zůstanou svítit světla a na malér je zaděláno.
01 črc 2010, 12:01
Kdysi, když jsem měl enduro, tak mě to kdosi vysvětlil tak, že je to prý kvůli tomu, že při vypínání klíčkem se ve spínačce prý více ničí - opalují kontakty, jak se rozpíná ten proud co tama leze
. Ten vypínač na řidítkách je prý na to více dimenzovaný a proto se to má používat na vypínání. Tož tak. Jinak na Sh mám taky jen klíček, ale pokud mě paměť neklame, tak na SW už byl taky vypínač.
01 črc 2010, 16:26
_Tom_ píše:dnes jsem se stavoval na otočku v hondě a zase jsem slyšel samou chválu na 300kilo, sakra ti prodejci vědí jak na mě. ještě že mě na tom nenechají svést. to by bylo snadné rozhodnnutí
Tak to bud rad. Ja jel na garancku po 4t s Hondou SH 150 a pujcili mi SH 300... Hned jsem na nej slozil zalohu a druhy den byl doma:-) Je opravdu prima a vse je na nem o dost lepsi, nez u nizsich kubatur. Optavdu nelituji.
01 črc 2010, 16:34
janon píše:Zaruka je normalni 2leta, minimalne v EU, jen se musi clovek pripravit v ceske kotline na to, ze vetsina prodejcu bude delat nenapadne tezko postihnutelne a dokazatelne obstrukce. Mam zkusenost a ne ojedinelou, ze jakmile zjisti, ze sis moto nekoupil primo od nich, tak absolutni nezajem, vstricnost apod.
Bohužel mohu jen potvrdit (zkušenost s Hondou Liberec)
Zastoupení Hondy s tím nic neudělá, mluvil jsem kdysi s člověkem z Hondy a oni to vidí tak, že každý prodejce si prostě hýčká "své" zákazníky ....
02 črc 2010, 13:15
já se nedivím. alespoň můžu vybírat, který se snaží víc
02 črc 2010, 19:59
když to nejde v liberce jde to jinde
sh300 má v bílé barvě i bílé plasty kolem tacha a řidítek? není nějaká jiná kombilace s bílou bez takto barevných budíků?
15 črc 2010, 15:27
Už Ti nestačí PS 125?
Já měl SH 300 půjčenou a mohu Tě ujistit, že bych si jí nekoupil.Rozhodně jsou za ty peníze lepší skůtry! A s prodejcem kterej mě nechce nechat svézt na motorce kterou chci koupit bych neztrácel čas.