Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
24 lis 2009, 13:24
Díky za radu, já teda v manuálu nic nemám. Možná je to vymoženost nových modelů nebo to tam přidali, myslím do návodu. A ještě dotaz, po tomhle vynulování je to automaticky nastavený na interval 6.000 km?
24 lis 2009, 17:30
Jo začne svitit presne po ujeti 6000km. jestli se to da nastavit na nejaky jiny interval nevim. Spis asi ne.
18 pro 2009, 19:41
Zdravím,plánuji taky pořízení sh 300 měl jsem dvě sh125 a 99%spokojenost jen furt plnej power.
05 led 2010, 11:15
Tak zima zatim kruta, ale i v mrazech se SH300i drzi statecne, dobre startuje a i v mrazech neni s motorem a pridavanim plynu nejmensi problem. akorat v bocnich ulickach, kde je led a snich je to zajimavy. No zatim stale bez padu
Tak at mate vzdy teplo v rukavicich.
09 kvě 2010, 18:47
Dotaz pro majitele sh 300 - Jsem majitelem nového sh 300, najeto 300 km - zatím naprostá spokojenost, až na hlučný přídavný kufr (topcase) např. při přejezdu kolejí nebo jiných větších nerovností. U nové hondy mě to překvapilo - neměl jste někdo stejný problém? Jsou slyšet všechny nebo mam jenom já klepající se kufr.
09 kvě 2010, 19:49
Ja mam kappu 42l a taky mi to hrozne klepalo...zpusobuje to mezera mezi dnem a vikem - Tak sem vzal elektrikarskou pasku, celej lem sem oblepil a je pokoj
09 kvě 2010, 20:05
Dik za tip. Pravděpodobně budu mít stejný zdroj hluku ( mezi dnem a víkem ). Ještě jsem se díval a v místě kde víko dosedá na dno je něco jako pěnové těsnění, volně nasazené bez lepení apod. a místy chybí. U nového skútra od Hondy, kde je topsase lakovaný v barvě v ceně, mě to překvapuje - třeba Honda dováží topcasy z Číny
09 kvě 2010, 20:32
To vis, nic neni dokonaly
Ja tam tesneni pro jistotu ani nemam
oblepil sem to na vnejsi strane lemu, aby se zmensila mezera a pak jeste zvrchu, aby to tolik neklepalo
10 kvě 2010, 06:52
Mě to klepe taky a mám orig. kufr Honda. U mě je to ale způsobeno vůlí mezi kufrem a držákem. Když kufr sundám, tak vidím, že na držáku mám stopy od vymezovacích gum kufru. Ty bohužel nejsou stavitelné, aspoň moje ne. Stačí gumu něčím podložit - např. jinou gumou - a na čas je klid, než se to zase vymačká. Nedělá mi to, pokud mám v kufru věci a je zatížený. Mám už najeto přes 18.000 km a dělá mi to nějaký pátek. Ale od samého začátku, pokud si vzpomínám, tak ne, teprve, když se ty gumy na spodku kufru zmáčkly.
10 kvě 2010, 10:01
Zkusim to při příští návštěvě reklamovat (v 1000 km výměna oleje) - záruka by měla být 2 roky, bez ohledu na počet najetých km.
10 kvě 2010, 10:15
Nechci te zklamat, ale silne pochybuji, ze ti to uznaji jako reklamaci...reknou ti, ze to je vlastnost vyrobku a nazdar
10 kvě 2010, 10:24
richards píše:Zkusim to při příští návštěvě reklamovat (v 1000 km výměna oleje) - záruka by měla být 2 roky, bez ohledu na počet najetých km.
Sundej kufr a podívej se, jestli máš na stříbrném držáku kufru stopy od těch gum, i když na to může být ještě brzo. Pokud by tam byly tak je to to, co popisuji nahoře. Jinak to může dělat i víko, ale to lehce zjistíš, jestli je mezi víkem a spodkem kufru nějaká větší vůle. To by možná jako závadu mohli uznat, u těch spodních gum to nepředpokládám.
10 kvě 2010, 10:27
Ještě k té Číně, tam se dělá všechno. I když moje SHáčko je vyrobené v Itálii, a tvoje? Pokud máš plego, tak to je další zdroj hluku, když vezmeš nějakou nerovnost, spíš díru, tak to je rána jak z děla, jak propéruje. Aspoň to moje originální Honda.
10 kvě 2010, 12:07
Nevim odkud je - ještě nemam papíry - jezdim na převozní značku - zelenej papír - pro techničák si ještě pojedu.
09 čer 2010, 16:28
ke kufrům....prohlížel jsem na prodejně provedení a na modelech PS,SH125,150,300 jsou všechny na jedno brdo, takže určitý hluk je všude
jinak stejně jako kufry všechny modely PS i SH se dělají v továrně v itálii a to proto,že je to tamní nejoblíbenější model tak proč to nevyrábět rovnou tam, to jsou slova člověka zastupující hondu pro čr