Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH 300i

24 srp 2009, 21:15

Včera jsem na S-Wingovi pustil cca v 80 km/h řídítka a ani se nehly (taky mám originál honda kufr). Možná je to ale tím, že jsou řídítka schována za přídí na rozdíl od SHáčka.

Re: Honda SH 300i

24 srp 2009, 21:49

niekto pisal na motoride.sk ze kupil GW a ze to robia mexikanci a ze je to hrozny shit nic nelicuje jak ma a podobne trable a kupil nove ta neviem
dneska uz ni moto sa nerobia jak maju>>>globalizace a tlak na ceny hmm
inac ta SH 300i stoji cca 130000SK asi pockam na zimu jak bude stat cca 100000 a mozno vezmem- rozmyslam o tom ale zasefuka na tom a to je naprd a len to ma odradza trochu

Re: Honda SH 300i

25 srp 2009, 15:04

Děkuji za přání, zatím najeto cca 800 km od čtvrtka. Jezdí se na něm dobře, jakmile se rozjede, v zatáčkách sedí jak přibitý. Ale manipulace s ním na místě nebo při malé rychlosti je pro mě zatím utrpením a strachem, že ho neudržím. Samozřejmě taky je tu řazení, na které nejsem zvyklý, dnes jsem přesedlal zpátky na SH a hledal jsem nohama řadičku a zadní brzdu. Co se týká kvality, k ní nemám připomínky, všechno sedí, jak má sedět, kde je vyrobený nevím. Ale on si člověk nevybere, moje SH-nevím zda všechny-je vyrobený v Itálii, i když bych také raději přivítal Made in Japan. A parkovat musím někde pod zámkem, ale nikde se mi nevejdou spolu, a to ani nemluvím o autě, což by bylo idelální. Asi budu mít každý strojek někde jinde.

Re: Honda SH 300i

27 srp 2009, 20:05

Balu,gratuluji k novému stroji. Je to parádní kousek, až budu velkej, tak si ho taky koupím..... :mrgreen:

Re: Honda SH 300i

03 zář 2009, 19:10

včera jsem se svezl u známého na sh300. mazec, jsem myslel že na tom odletím nebo mi to ujede pod zadkem, parádní svezení. jako omluvu berte že největší obsah co jsem se svezl byla starší jawa 350 :D

Re: Honda SH 300i

03 zář 2009, 20:25

tak to jsi vlastně jezdil na silnějším stroji :D

Re: Honda SH 300i

07 zář 2009, 17:06

Ja kupoval novou JAWU 350 639 s kotoučem v 3/1991 v OD Labuť Praha. Takže mám srovnání k SH300i. No a i po těch letech se divím, jaktože ta Honda tak lítá, když má jenom jeden válec, je sešněrovaná katalyzátorem a jezdí za tak málo. Já když honil tu Jawu 120-130(o moc víc to nejelo, z kopce 140 a to se vlnil celý rám)tak žrala 8 litrů. Jo a tenkrát jsem měl asi 68kg a teď mám 110kg. :mrgreen: popravdě řečeno jsem byl ale tenrát šťastný a hrdý. Moc lepších strojů tu tenkrát nejezdilo :-) Ale SH300i je prostě jiná liga. Taky je to skoro 20 let a v te dobe delala skutry snad jen Vespa :D

Re: Honda SH 300i

07 zář 2009, 18:06

dufam ze to nema take blbe jazdne vlastnosti jak scarabeo????

Re: Honda SH 300i

08 zář 2009, 08:56

A co dělá Scarabeo? Nemám s tímto skůtrem zkušenost. Nicméně SH300 je naprosto spolehlivá a čitelný stroj. Sedí výborně, motor perfektní, jen je trošku tvrdší, ale to je daň za dobrou stabilitu v zatáčkách.

Re: Honda SH 300i

22 říj 2009, 10:46

Tak, mam najeto 5600km a spotreba byla kolem 3,5l. na 100km. ted ale prisla zima, ochladilo se na cca. 2-4 C. Spotreba se v tomto chladnem pocasi zvedla na 4,2 l/100km. A pokud stoji trikilo venku tak po nastartovani se rozjizdi se znatelne zvetsenymi vibracemi. Asi vytuhnou silentbloky motoru. Motor chyta normalne a i normalne jede. Ale jsem zvedav jak se popere s chladem az prijdou mraziky. Zatim bych rekl ze zimu moc rad nema - je videt ze se dela v italii. To byl teda Lead vetsi kabrnak. Ale hlavne ze to jede :D .

Re: Honda SH 300i

23 říj 2009, 09:51

Ta stoupajici spotreba je v zimnim obdobi normalni. Mne v chladnem pocasi (pod 7°C) trvale stoupne spotreba o cca 0,5l.

Re: Honda SH 300i

23 říj 2009, 12:48

Jezdič píše:Tak, mam najeto 5600km a spotreba byla kolem 3,5l. na 100km. ted ale prisla zima, ochladilo se na cca. 2-4 C. Spotreba se v tomto chladnem pocasi zvedla na 4,2 l/100km. A pokud stoji trikilo venku tak po nastartovani se rozjizdi se znatelne zvetsenymi vibracemi. Asi vytuhnou silentbloky motoru. Motor chyta normalne a i normalne jede. Ale jsem zvedav jak se popere s chladem az prijdou mraziky. Zatim bych rekl ze zimu moc rad nema - je videt ze se dela v italii. To byl teda Lead vetsi kabrnak. Ale hlavne ze to jede :D .

Dávám ti za pravdu. Mám najeto přes 17.000 km a ty vibrace, u mě spíš rázy, jsou tak silné, že se mi otevřou dvířka od schránky. Mám přitom pocit, že se skutr rozpadne. Zrovna dnes jsem to byl reklamovat v servisu. Jsem objednaný na 2.11. s tím, že to tam nechám a oni to ráno zkusí, když to bude studené. Tak jsem zvědavý, jak to dopadne. Dám vědět.

Re: Honda SH 300i

18 lis 2009, 18:31

Tak, jsem absolvoval 6000km prohlidku. Cena vcetne filtru, ktery se dle planu nemusi menit stala 1800,-. Ale ta "nadbytecna" vymena filtru mi nevadi. Naopak.
Ventily se delaji (kontroluji) az na 24000km. Tak to mam jeste 2 roky cas :D :D .
Reklamoval jsem rachtajici kufr. Tak jsem zvedavy jak dlouho zase nebude rachtat. Od noveho mu to vydrzelo cca. 1000km. :D
Jinak vse bez zavad. Popravde receno tam vymenili olej a to asi tak bylo fsechno. Navic ani nevymazali tu kontrolku "Oil change", tak jsem si to udelal sam.
No wono taky co by clovek chtel za 18 stovek, ze jo. :P

Edit:

Taky me udivuje, ze po 6000km mam zadni pneu stale jako novou. To na Leadovy byla po 6000km v podstate K.O.
No, jasne - na Ledovy byla 10 palcu a tim padem se vickrat na 6000km otocila, ale i tak je to nebe a dudy :-)

Re: Honda SH 300i

23 lis 2009, 20:54

Jak se prosím tě vymazává ta kontrolka, rád bych se přiučil?
Co se týká pneu, mám najeto skoro 18.000 a není nijak patrné, že by byly gumy ojeté, ani jedna. Zato mi dodejchávají přední destičky, říkali, že se při další servisce budou asi muset měnit.

Už jsem si byl pro skutříka, ty rázy při rozjíždění odstranili, vyměnili buben nebo talíř spojky, jestli jsem tomu dobře rozumněl. A taky řemen, ale ten se prý mění v 18.000 km normálně. Tak mě ta sranda, včetně oleje a "nadbytečného" filtru stála 7.000,- :D Kč. Ale je v tom daň za blbost, protože jsem ztratil jeden klíč a nový včetně načipování stál cca 1.400,- Kč. :lol:

Re: Honda SH 300i

24 lis 2009, 12:30

Až nebudou peníze, nebude ani servis... :D zatím je to v pohodě. :D

Nulování OIL CHANGE :
Zapnes zapalovani (nestartuj) a nastavis ukazatel na celkove km. Pak asi na 2 sek. zmacknes oba ty cudly na budiku naraz a ornzova kontrolka zhasne.
Chlapi, kurňa, měli sme to v tej brožuře :D
Odeslat odpověď