Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
28 črc 2009, 12:23
Tak nevím. Včera jsem jeli ve dvou asi sto kiláků a místy jsme to tahali na 120km/h a rám se nevlnil a řidítka byly v pohodě. Horší to je s odporem větru. Na to je třeba si dávat bacha. Stačí vlající oblečení a pořádně to člověka rozkmitá. Je potřeba se snažit nepřevést celkové rozkmitání těla do řidítek:-) Jinak jsem moc mile překvapený, že i ve dvou se dá na tomto stroji dobře cestovat a nemá problém zrychlovat do kopců. Prostě Honda je Honda:-)
Zato jsem včera zahučel do pořádně hlubokého kanálu, tak doufám, že to skůtřík přežil bez úhony. Jinak Když rozpálím na 160 Transalpku, tak se také začíná vlnit...
28 črc 2009, 16:01
Dnes jsem se ptal u nás v Kolíně na Hondu SH 300. Mimo jiné jsme řešili kmitání řídítek u tohoto skútra. Pravděpodobně je příčinou zadní kufr na nosiči. Rozhodí při jízdě aerodynamiku. Zkuzte jízdu bez zadního kufru a dejte vědět.
28 črc 2009, 16:38
No co cekate od mestskeho skurta na kterem je mestsky posaz jak na zidli. To neni zadny cestak. to je "proplejtac" provozem.
Navis strasne trpi na aerodynamiku. Kdyz ma vitr v zadech a clovek ma obepnute motorkarske obleceni, tak jede naprosto klidne a ti i ve 145km/h.
pokud jedete ve vlajici vetrovce nebo kosili a navis je proti nebo bocni vitr, je to fakt dost neprijemny.
28 črc 2009, 17:12
Mal som pocit kmitania moto asi od 100km/h, od rychlosti 120km/h a viac uz ma to kmitanie obtazovalo a ked som vymenil pneu a vyvazil predne koleso - zazrak
) Ani pri 140km/h necitim ziadne trasenie a celkovo skuter ide hladko a bez akehokolvek trasenia... Co tak skusit vyvazit pre istotu obidve pneu?
29 črc 2009, 21:25
Ten kufr by mohl být ten důvod. Už to někdo zkoušel bez kufru??? Díky za tip. Osobně bych se divil, kdyby to bylo špatně vyváženým kolem, když v zádné rychlosti nepociťuji vibrace do řidítek. Ale možné je všechno...
30 črc 2009, 10:20
Na některém fóru jsem četl, že někomu říkali v servisu, že kufr má vliv na životnost zejména zadní pneu. Už jste se s tím setkali?
02 srp 2009, 21:47
Ahoj, tak už mám po měsíci najetý necelý 3000 km a tak se s Váma podělim o zážitky. Předem si myslim že SHáčko nepatří do maxiskutrů - připadá mi jako taková hračka pro velký kluky.
Líbí se mi kultivovanej chod, ovladatelnost a brzdy. Mohlo by to mít měkčí zadek, a o něco hlubší zátah z nízkech otáček (např. ve výjezdech ze zatáček), ale zase oproti konkurenci je to nadprůměr.
Mrzí mě, že se mi nevejde ani malá helma pod sedačku, vadí mi, že nejde zamknout schránka pod řidítkama a taky malej náklon díky hlavnímu stojanu. Jo a co mi vadilo při koupi jakožto chudýmu studentoj, tak byla samozřejmě cena. Ale už to neřešim - myslim si, že když zvážim všechno pro a proti, tak je to povedená věc, která při mym stylu jízdy spotřebuje cca 3,7l.
18 srp 2009, 13:30
Tak po cca. 4000km po Praze mi uz nejakou dobu strasne drnci kufr. Jako by to bylo uz 10 let jezdeny
Jinak naprosta spokojenost, spolehlivost a i spotreba.
18 srp 2009, 14:25
To je standard. V mem pripade to bylo tiche jen prvnich 1000 km.
18 srp 2009, 15:19
Jo s kuframa je to alchymie, je to kus od kusu 50:50 mne od Givi, taky zacal drncet. Vyreseno gumovymi podlozkami. Popravde, to ale nase.e. Za ty ceny, by to uz mohli mit vychytane, uz z vyroby. Bohuzel nemaji.
18 srp 2009, 15:26
SH300 píše:Jezdič píše:Tak po cca. 4000km po Praze mi uz nejakou dobu strasne drnci kufr. Jako by to bylo uz 10 let jezdeny
Jinak naprosta spokojenost, spolehlivost a i spotreba.
To je standard. V mem pripade to bylo tiche jen prvnich 1000 km.
Můžu se připojit, ale já už mám přes 16.000. Hlavně se to projevuje na kostkách a když je prázdný.
Šel jsem do Gold Winga 1800, třístovku jsem si nechal na Prahu, každý má jiné parametry, s SH se moc nechytám venku, s GW se zase nechytám v Praze, tam je SH rychlejší na dopravu a dosažení cíle. Jen nevím, jak a kde je budu parkovat.
20 srp 2009, 23:41
v hodně prostormé garáži
při tomhle arzenálu to snad ani jinak nejde, snad to nebudeš nechávat venku?
22 srp 2009, 20:45
Balu, tak to čumím a gratuluji
... díval jsem se na něj minulý týden v Moto Centrum v Olomouci a připadal mi jako z jiné planety
.. jen nevím, co může následovat po něm?
22 srp 2009, 20:54
Odpověď je jednoduchá................NIC
GW je "prozatim" absolutní strop na 2 kolech
si teda myslim a ke gratulaci se samozřejmě připojuju a přeju mnoho šťastných km/mil
24 srp 2009, 13:22
Zkoušel jsem ohledně vibrací řidítek odělat kufr a je to obrovský rozdíl! Vibrace zmizely. Někdy se ještě vyskytnou, když se najdede na nerovnost, ale to je podle mne dáno opravdu geometrií vidlice.
Jinak ke Gold Wingu blahopřeji a přeji hodně šťastných kilometrů bez nehody! Zajímá mne jaké jsou pocity, když bezprostředně přesedneš:-)