Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH 300i

21 črc 2009, 14:01

Mě to dělá taky, ale ne vždy. A taky ne hned, ale až po chvilce. Ale ne při vyšších rychlostech, spíš mezi 40-60. Je fakt, že to moc z ruky nepouštím, ale že bych cítil nějaké tendence k vibracím, když je držím, to ne. Myslím, že na to má vliv kvalita vozovky. Někdo mi říkal, že se to dá korigovat těžšími závažími.

Zato gumy jsou držáky. Mám najeto cca 14.500 km a vůbec nejeví snahu ubývat. :D Počítám, že na nich ještě pár tisíc kiláků najedu. Asi to bude mj. i tím, že jezdím sám. Někde na foru jsem četl, že prý mu v servisu říkali, že se gumy ničí i tím, že je na skůtu kufr. Ten mám, ale ničení nepozoruji. :lol:

Re: Honda SH 300i

21 črc 2009, 14:23

Ono se to da hodne ovlivnit jizdou. Kdyz se nebrousi stojanek v zatackach tak vydrzi na vsem. U Shacka asi taky pomahaji velika kola.

Re: Honda SH 300i

21 črc 2009, 14:43

S těmi koly máš pravdu, jejich velikost hraje roli. Před SHháčkem jsem měl skuta s koly 10 a zadní guma mi vydržela něco málo přes 5000 km a jezdím stejně. Ale broušení stojánku na to až taký vliv podle mě nemá. Když nebudeš brousit stojánek, tak budeš sjíždět v každém případě střed gumy.

Re: Honda SH 300i

21 črc 2009, 14:50

Balu píše:
SH300 píše:Ono se to da hodne ovlivnit jizdou. Kdyz se nebrousi stojanek v zatackach tak vydrzi na vsem. U Shacka asi taky pomahaji velika kola.

S těmi koly máš pravdu, jejich velikost hraje roli. Před SHháčkem jsem měl skuta s koly 10 a zadní guma mi vydržela něco málo přes 5000 km a jezdím stejně. Ale broušení stojánku na to až taký vliv podle mě nemá. Když nebudeš brousit stojánek, tak budeš sjíždět v každém případě střed gumy.


Ma to vliv. Kdyz jedes rovne, nepocitujes zadne odstredive sily, ktere by musela pneu absorbovat. Oproti tomu v zatacce dosahnes pretizeni, ktere pneu musi podrzet. Zejmena pri dosednuti pneu na povrch, pri propruzeni a odlepeni dochazi v tom miste ke treni. To se deje i pri jizde rovne, ale v te zatacce je vse jeste umocneno bocnim skluzem, ktery tam je, i kdyz jej necitis protoze jeho prubeh je konstantni a je eliminovan natocenim riditek .

Jeste bych doplnil ze nemluvim o driftu, ale o skluzu v radech jednotek milimetrů prave pri dosedani kola v prujezdu zatackou.

Re: Honda SH 300i

21 črc 2009, 16:02

sakra odkud jsi já bych se chtěl podívat jak to vypadá když třeba v 80km/h natočíš řídítka to musí být dobrá tlama :D

Re: Honda SH 300i

21 črc 2009, 20:05

Kdo psal ze v 80 km/h zatacim ? :-) Psal jsem ze v zatacce je kolo natoceno a to je a musi byt. Projed si par zatacek bez drzeni riditek jen naklapenim a uvidis ze riditka nezustavaji rovne. Je to prirozene.

Na druhou stranu ve vyssich rychlostech, kdyz potrebuju rychle reagovat (treba losi test :-) ) na okamzik odtlacim riditka na vnitrni strane oblouku abych ryhle skutr naklopil a prekazce vyhnul ale to preci dela kazdy, vsichni vime jak to funguje, ne ?

Ma nekdo zkusenost ? Jak se pak tvari Honda na zaruku ? Chapu to tak ze variator neni zasahem do motoru, ale jen drobna uprava prubehu prevodu . Vsiml jsem si ze rozjezd se deje v nizsich otackach a az teprve asi po dosazeni 30 km/h jde motor s otackami vyse a jede to.
http://www.scootland.cz/zbozi/j-costa-v ... honda-300/
http://www.youtube.com/watch?v=y-QqHE0bNjw

Re: Honda SH 300i

21 črc 2009, 22:18

za 300 euracov nech si strcia Costu do zadku

Re: Honda SH 300i

23 črc 2009, 11:29

Zda se, ze jsem mel asi smulu na kousek. To kmitani uz neni jedina vec neb mi prestal fungovat rychlomer.
Ale nebyt techto drobnosti, je ten skutr opravdu super a koupe rozhodne nelituji a doufam ani nebudu :-)

Re: Honda SH 300i

25 črc 2009, 12:07

Nemáte někdo zkušenosti s laďákem na SH 300? Průběh výkonu, spotřeba, živtnost.... Díky. :)

Re: Honda SH 300i

26 črc 2009, 22:35

Ještě se vrátím ke kmitání řidítk. Dnes jsem měl půjčenou zbrusu novou Aprilii 250 SPORTCITY a kolem padesátky se jí klepou řidítka stejně jako u SH...

Re: Honda SH 300i

27 črc 2009, 14:12

Tak i pres moje cca. tyden stare tvrzeni ze mi na Nuselaku nic nekmitalo a za tim si stojim, jsem dnes po dovolene o5 jel do prace a zkusil cestou z kopce na magistrale kolem bulovky pustit riditka. v 60km/h zacala normalne kmitat vic a vic. V 80 to nedelalo. Takze to je nejspis normalni i u toho SHcka.

Re: Honda SH 300i

28 črc 2009, 08:30

Kluci, uz delsi dobu pozoruju tohle vlakno a dam vam jednu drahocenou radu. Riditka, se za jizdy drzi! :lol:

Re: Honda SH 300i

28 črc 2009, 09:31

Zdar lidi,
Můj syn se začal nějak kamarádit s mojí Aprilií Scarabeo 200i, kterou jsem si koupil na jaře novou. Vypadá to tak, že o ní asi přijdu. Začal jsem tedy přemýšlet o něčem jiném s tím, že bych chtěl podobný skůtr možná s větším obsahem. Moc se mi zamlouvá Honda SH 300i. Je podobné stavby jako brouk a pro moje potřeby a občasný výlet v jednom by mi SH300 udělalo ještě větší službu už jenom svým větším výkonem.
Ital už doma je, tak proč nekoupit Hondu.

Řídítka už neřešte, jsou tam od toho aby se držely.

Re: Honda SH 300i

28 črc 2009, 10:44

Včera jsem to moje SHáčko zkusil na rovině a dle tacho jsem tam měl 140 km/h a můžu vám říct, že se mi klepali řidítka jaxvině a to sem je držel oběma rukama. BTW: taky se mi zdálo, že mi celej skůtr odcestuje mimo silnici - ten rám se už v takovejhlech rychlostech strašně vlní, taky vám to tak přijde?

Re: Honda SH 300i

28 črc 2009, 10:50

Mam stejnou zkusenost. Rekl bych ze ram je trosku poddimenzovan. I kdyz jedes 130 (konstrukcni rychlost je jeste o trosku vyssi) tak to neni vubec prijemne. Cele se to vlni a riditka se klepou, je treba je drzewt fakt pevne. Nicmene je to skutr mestskeho typu a proto se od nej toho asi vic cekat neda. Nepomuze ani pritvrzeni zadku. Cele slabe misto toho skutru vidim na predni vidlici a klepajicich riditkach. To co se v 40 projevi kdyz riditka clovek povoli, je v rychlosti kolem 130 znat i kdyz se drzi.
Odeslat odpověď