Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
30 dub 2022, 22:10
Neviem čo sa všetci tak ukvapujete na ten nájazd a riešite to od hora dole non-stop. Keď sa nejedná o desaťtisíce naviac tak nájazd 20-25000km je úlne v pohode. Skôr by som sa zameral na bývalého majitela a jeho prístup ku skútru. Skontroloval si všetko a pokecal s ním ako a čo robil s údrźbou alebo kde to dával robiť. Ja som predával X-Max dosť dlho, možno až rok a to iba preto že my máme takú deformáciu že stále sa bojíme tých km.ako čert kríža. Skúer som predal s 84000km a dovolím si povedať že ten motor bol v najlepšej kondícii, žiadne dolievanie oleja od výmeny k výmene, žiadny úbytok výkonu. Terajší majitel dokonca ešte minulý rok jazdil s mojou batériou ktorá je pôvodná r.v 2012 a zo skútrom je spokojný.
30 dub 2022, 22:41
Jo Rudo máš pravdu ve všem co píšeš, ale on má extrémní nájezd proto je lepší když koupí z málem km, dýl mu vydrží. Jinak v ČR aj SR je problém něco prodat jak to má už cca 40tis a víc, přitom vím že někde na IT forum jsem četl že má na forze 150tis,ano vše je o údržbě a hlavně o tom jaké pako to šoféruje.
-- 30 dub 2022, 21:42 --
Tímto tě aj Rudo zdravím z Čech.
04 kvě 2022, 20:41
Zdravim Hondaky, tak sem si udelal radost a poridil novejsi stroj sh300i 2015, shcka jsem mel 2 prvni 2009, pak 2011 a jsem nadmiru spokojen. Skutr jede super a libi se mi bezklicek. Mam jeden dotaz jestli tu neni nekdo kdo ma 2015-2019 a treba by mi poradil.. Kdyz se skutr zahreje, cca po 10 minutach, tak je slyset z motoru takove pravidelne cvakani, zrychluje se to, kdyz pridavam plyn. Byvaly majitel rikal, ze zadny divny zvuk nepozoruje. Skutr ma najeto poctivych 16 tisic, olej byl delany v 1, 6, 10, 12 kdyz to koupil druhy majitel a ja ho ted udelal v 16. Byl jsem v par servisech a v jednom mi pan rekl, ze to je pry ov striku, ze to je normalni. Nemate nekdo stejny nebo podobny rok a nedela vam to same?
04 kvě 2022, 21:21
Mám 2016 najeto něco přes 22 000 ale nepozoruji žádné divné zvuky. Ale je možné ze jsem si na to zvykl a nevnímám to
04 kvě 2022, 22:19
zkusim to nahrat na mobil
05 kvě 2022, 13:12
A co tam nalít čistič vstřiku? (Liqui moly, STP atp.)
A poté pravidelně přidávat Vif (do kvalitního paliva samozřejmě).
Mělo by to ztichnout. A zlepší se ti i spotřeba.
Mě na 19' nikde nic necvaká. Ale jezdim jen na Efectu a přidávám Vif, s mýma 95kg jezdím za 3L a to je fajn.
05 kvě 2022, 13:22
Jezdit za 3l by se mi taky líbilo. Když jezdím jen po Praze tak se skoro vejdu , ukazuje 3,2l ale jak najedu na dálnici tak 3,8l
05 kvě 2022, 14:01
cvakáni z motoru? ventilové vôle boli skontrolované ?
05 kvě 2022, 14:21
Na vule to jde pristi tyden, plus tam je spatne tesneni vodni pumpy.. ale ma najeto 16 tisic, tak si myslim, ze to ventilama nebude.
06 kvě 2022, 08:29
Winterwolf píše:Jezdit za 3l by se mi taky líbilo:-(
Pravda je, že nepřekročím 110km/h a jedu na pohodu a kochačku... A ono to z těch 3.5 průměrných po resetu spadne po 100km na 3L...
16 srp 2022, 10:45
Ahoj,
cca měsíc se mi na SHčku děje podivná věc. Přijdu, odemknu, nastartuji a vše je OK, tatranku mám normálně v kapse. Jakmile se rozjedu tak začne na palubce blikat ledka s klíčem jakoby nebyl v dosahu, mám ho pořád v kapse u kalhot, a když takhle zastavím a vypnu zapalování tak skůtr neustále bliká všema 4.
Musím tatranku vyndat a položit ji přímo na tacho aby přestal blikat na palubce a pak se dá normálně vypnout zapalování.
Baterii v tatrance jsem měnil jako první věc,ale je to pořád stejné.
Testoval jsem i dosah a když mám tatranku cca 1m od skutru tak se odemkne a jde nastartovat, tak pak nechápu proč při jízdě bliká...
Jediné čemu to vadí jsem já, protože nenávidím když mi na paubce něco svítí nebo bliká...
Nějaký nápad proč to blbne a nebo nestává se to někomu z Vás?
16 srp 2022, 11:11
Mě na forze občas na palubce klíč svítil, občas ne kufr někdy odemknul někdy ne,ale dělal to jen jeden klíč, druhý chodil normálně.Po výměně baterie žádná změna.Donesl jsem to v práci autoelektrikařoj rozďelal klíč vše proměřil a prý ok,ale když to měl rozdělané vše prostříkl kontaktolem a umyl lihem vyoukal a od té doby cca měsíc je klid Třeba ti to pomůže?Jak to prostříkaval tak pinzetou zároveň mačkal aj ten mikrospinač co tam je.
16 srp 2022, 11:25
Stalo se mi několikrát, že jsem v kapse asi něčím nechtěně stlačil tlačítka a začlo to také za jízdy blikat. Nakonec to vyřešilo nové spárování - viz manuál.
17 srp 2022, 15:41
Klíč jsem odparoval a znovu spojil, projeto a stále stejné
Zkusím ještě jednou vyměnit baterii v tatrance a když to nepomůže tak budu muset nějaký držák na tatranku který bude u tacho...
22 zář 2022, 17:12
Problém vyřešen.
Poté co jsem navštívil autorizovaný servisu a odhad jejich mechanika byl cca 50 000,- (výměna jednotky) jsem se smířil s tím, že mi to blika a zamykání je tak na 4x….
Dneska jsem se potkal kamarádem co má PCX a jak jsme zastavili u nej doma vedle sebe tak PCX začalo blbnout stejně jak moje SH… Tak mu říkám ze to je super ze to mám taky a z něho vypadlo, že mu to děla jen v práci kde je rušený signál. Popojel 2m dal a OK. Tak mě napadlo že mám asi ve skútru rušičku, ale já ji tam nedal
No příčinou nebyla vadná elektronka z Katoda Olomoooc, ale měnič napětí 12/5V od Číňana který ač zalitý tavnou pistolí v obalu hračky z kinder vejce stejně zkorodoval a jakmile se zapnul tak rušil a rušil a rušil, hajzl jeden…. Odpojení proběhlo během 2s kleštemi a od té doby klid… Jelikož byl napojen pouze na spinané + tak nebyl nikdy problém s odemknutím, ale až pak…
Teď musím přes zimu vyřešit jak budu nabíjet mobil na řidítkách…